یاراله نصیری روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این تیم های بازرسی با همکاری اتحادیه ها در تمامی مسیرهای منتهی به مهران فعال هستند.
وی افزود: این تیم ها در شهرستان های چرداول، ایوان، مهران، دهلران و ایلام مستقر شده اند.
رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت ایلام از فعالیت خدمات خودرویی توسط ایران خودرو در مسیر تردد خودرو زایران خبر داد و گفت: کشیک خدمات خودرویی در استان فعال شده و خدماتی در رابطه با تعمیر در محل و یا حمل خودروهای تصادفی انجام می دهد.
نصیری فعالیت شیفتی 27 نانوایی در مهران و سایر نانوایی های استان برای تامین نان زائران را از دیگر فعالیت های این سازمان و زیر مجموعه هایش در ایام اربعین نام برد.
وی افزود: با فعالیت نانوایی ها و کشیک بندی آنها مشکلی در زمینه تامین نان زوار در مسیرهای عبوری آنان نخواهیم داشت.
وی تامین 30 تن برنج و همچنین مرغ به میزان نامحدود با قیمت مناسب برای هیات های مذهبی را از دیگر اقدامات این سازمان در راستای خدمات رسانی به زوار در ایام اربعین اعلام کرد.
وی افزود: این سازمان با نظارت، ارایه خدمات خودرویی و تامین کالا و نان زائران در ایام اربعین فعالبت خود را متمرکز کرده تا مشکلی در این زمینه ها به وجود نیاید.
گفتنی است تنها در 24 ساعت گذشته بیش از 170 هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند و بر این استان تعداد افرادیکه از ابتدای ماه صفر از این نقطه مرزی عازم کربلای معلی شده اند به بیش از 600 هزار نفر رسیده است.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.