به گزارش ایرنا، سردار محمدحسین حمیدی عصر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار کرد: ۶۳ پارکینگ در سطح شهر مهران وجود دارد که آماده ارائه خدمات به زائران هستند و در این میان پارکینگ اربعین با ظرفیت ۵۰ هزار خودرو و پارکینگ برکت نیز با ظرفیت یکصد هزار خودرو در خدمت زائران می باشد.
وی افزود: مسیرهای منتهی به مرز مهران از سمت ایلام هم اکنون از ترافیک روانی برخوردار است و مشکل خاصی در تردد ایجاد نشده و امیدواریم در سایه رعایت قوانین و مقررات این وضعیت تداوم داشته و زائران با اسودگی خاطر خود را به این مراسم بزرگ برسانند.
رئیس پلیس راهور ناجا تاکید کرد: تردد زائران رو به افزایش بوده و تاکنون یک پنجم پارکینگ بزرگ اربعین تکمیل شده است.
حمیدی یادآور شد: کارهای خوبی در زمینه زیرساخت ها انجام شده اما کافی نیست، امیدواریم در روزهای آینده شاهد تکمیل امکانات مورد نیاز باشیم.
وی اضافه کرد: چنانچه مرز خسروی باز شود حداقل به همان نسبت سال گذشته شاهد تعداد خودروها خواهیم بود و اگر این مرز بسته بماند، خودروهای بیشتری به مرز مهران وارد خواهند شد.
از ابتدای ماه سفر تاکنون بیش از 320 هزار نفر از طریق مرز مهران عازم عتبات عالیات شده اند که نشان می دهد بیش از 50 درصد زائران این مرز را برای عزیمت به کربلای معلی انتخاب کرده اند.
خبرنگار: لیلا خاکی ** منتشر کننده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.