به گزارش ایرنا، قاسم سلیمانی روز شنبه در نشست اعضای ستاد اربعین استان ایلام اظهار کرد: زیر بار تصمیم گیری جزیره ای در ایام اربعین نمی رویم و باید این کار به طور حتم نظم بگیرد، ضمن اینکه پیش از اربعین باید نشست ستاد اربعین هر 2 یا سه روز برگزار شود.
وی افزود: تمامی روسای کمیته های زیرمجموعه ستاد اربعین باید 2 روز قبل و بعد از اربعین در مرز مهران مستقر شوند.
استاندار ایلام یاداور شد: شیوه نامه ای در خصوص اطلاع رسانی در ایام اربعین تدوین شده است و اخبار و آمار و اطلاعات لازم تنها از یک منبع اطلاع رسانی خواهد شد.
سلیمانی تاکید کرد: فعالیت های عمرانی تا چند روز آینده در مسیرهای تردد زائران اربعین متوقف خواهد شد اما فعالیت های اجتماعی، فرهنگی، تبلیغاتی و امنیتی که به رفت و آمد بهتر زائران کمک می کند، باید انجام شود
وی اضافه کرد: وضعیت پایانه مرزی مهران در شرایطی که هنوز ترافیک تردد زائران را نداریم بسیار بی نظم است، کمیته بهداشت و درمان استان باید به گروه درمان، نیروها و آمبولانس های مستقر در پایانه نظم دهد.
استاندار ایلام گفت: کارکنان و عوامل مرز مهران برای تردد از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند، هیچ خودرویی از امروز در اطراف پایانه نباید پارک شود و خودروهای موجود نیز طی 2 تا سه روز آینده توسط نیروی انتظامی جابجا شود.
... این خبر تکمیل می شود
خبرنگار: معصومه امیدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.