سعید سلیمان پور روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهارکرد: 15هزار از این تعداد مرسولات ورودی و 17 هزار نیز مرسولات خروجی بوده است.
وی افزود: طی مدت یاد شده افزون بر یک هزار فقره خرید اینترنتی نیز دریافت و به خریداران این گونه مرسولات تحویل شده است.
مدیر اداره پست بدره با اشاره به راه اندازی سیستم امانت تجاری (باربری ) در این مرکز یادآور شد: این سیستم ظرفیت پذیرش بار تا سقف 16 تن به تمام نقاط کشور را دارد.
سلیمان پور تاکید کرد: با توجه به ظرفیت موجود در شهرستان بدره و نیاز سنجی صورت گرفته زمینه انجام این خدمت مهم و متمایز در اداره پست به وجود آمده است که با هزینه مناسب هفت هزار ریال به ازای هر کیلوگرم بار اقدام به پذیرش کلیه امانات تجاری شده و ظرف 24 تا 48 ساعت به مقاصد مورد نظر تحویل می شود.
وی همچنین به مهلت تعیین شده برای دریافت کارت هوشمند ملی اشاره کرد و گفت: این مهلت پایان سال 96 عنوان شده و اداره پست شهرستان بدره در راستای تسهیل صدور این کارت ها به صورت 2 نوبتهاری و با حذف هزینه پیش ثبت نام به شهروندان خدمات رسانی انجام می دهد.
مدیر اداره پست بدره در مورد دیگر خدمات این اداره اضافه کرد: برای تمام فضاها و اماکن موجود در سطح شهرستان، کدپستی تهیه شده و در حال حاضر صدور کد پستی به روز بوده و با مراجعه اشخاص حقیقی و حقوقی صدور و اعلام آن به صورت فوری انجام می شود.
سلیمان پور اظهار کرد: پلمپ دفاتر تجاری شرکت ها ، نهاد ها ، تاسیس و تغییرات اساسنامه شرکت ها و سایر امور مرتبط که قبلا با مراجعه به شهرستان دره شهر یا ایلام انجام می شد در حال حاضر در دفتر پست بدره صورت می گیرد.
وی به نقش مهم پست در زندگی امروز اشاره کرد و افزود: امانت داری ، امنیت ، سرعت ، دقت و صرف کمترین زمان مهم ترین شاخصه های کار کارکنان اداره پست است که برای جلوگیری از افزایش بار ترافیکی ، آلودگی هوا و همچنین رفاه حال شهروندان و ادارات مختلف ، اداره پست قادر است جهت دریافت مرسولات آنان مراجعه و این خدمت گامی مهم برای افزایش سرعت و دقت در دریافت و ارسال مرسولات است.
به گزارش ایرنا، یک دفتر پستی ، 6 دفتر آی سی تی روستایی و 2 دفتر پیشخوان خدمات دولتی، امور پستی را در شهرستان بدره انجام می دهند.
شهرستان بدره در فاصله 87 کیلومتری مرکز استان واقع شده و دارای 2 بخش مرکزی و هندمینی است.
خبرنگار: ابراهیمی - دارابی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7177/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.