علی حسنوند روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا هزینه آزادی این تعداد زندانی غیرعمد را بیش بر 450 میلیارد ریال اعلام کرد.
وی افزود: این تعداد افراد به دلیل پرداخت نکردن جرایم غیرعمد شامل مهریه، دیه و بدهی مالی محبوس در زندان های استان ایلام هستند.
مدیرعامل ستاد دیه ایلام از آزادی 57 زندانی جرائم غیر عمد در نیمه نخست سال جاری خبر داد و یادآور شد: مجموع بدهی این تعداد زندانی بیش از 36 میلیارد و 691 میلیون ریال بود که با پیگیری های این نهاد و گذشت شاکیان زمینه آزادی آنان فراهم شد.
حسنوند تاکید کرد: بیش از 19 میلیارد ریال از این مقدار با گذشت شاکیان ، 2 میلیارد و 740 میلیون ریال به صورت بلاعوض ، 9 میلیارد و 370 میلیون ریال از طرف ستاد دیه کشور و 2 و 860 میلیون ریال تسهیلات پرداختی بانک ها بوده است.
وی گفت: امیدواریم امسال با همراهی نیکوکاران و خیرین و مردم نیک‌اندیش استان زمینه آزادی تعداد قابل توجهی از زندانیان جرائم غیرعمد را از زندان‌های این استان فراهم کنیم.
مدیرعامل ستاد دیه ایلام اضافه کرد: شماره حساب ستاد دیه برای دریافت کمک های مردمی و آزادی زندانیان نیازمند و آبرومند جرائم غیرعمد 0207424920001 بانک ملی شعبه شهدا به نام ستاد دیه استان ایلام است.
به گزارش ایرنا، سال گذشته 75 زندانی جرائم غیرعمد شامل چهار زن و 71 مرد با بدهی بیش از 50 میلیارد ریال در استان ایلام از زندان آزاد شدند.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
3032/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.