به گزارش ایرنا، جلال میرزایی عصر پنجشنبه در نشست بررسی پروژه های در دست احداث شهرستان ملکشاهی با اشاره به تغییر مدیریت ارشد استان اظهار کرد: استاندار جدید از مدیران توانمند و دارای کارنامه موفقی است که در راه توسعه بیشتر استان مردم و مسولان بایستی ایشان را همراهی و کمک کنند.
وی افزود: نمایندگان مردم استان در مجلس نیز بطور قطع در راه پیشرفت استان با استاندار جدید همراه و همگام خواهند بود.
عضو کمیسیون انرژی مجلس دهم با بیان محدودیت های بودجه ای دولت تاکید کرد: مدیران و مسئولان استان باید از طریق وزارتخانه های متبوع به جد پیگیر تخصیص بودجه پروژه های عمرانی قبل از بسته شدن پرونده بودجه سال جاری باشند.
میرزایی با اشاره به اینکه پروژه های خوبی در سطح شهرستان ملکشاهی در حوزه های مختلف آب، راه و بهداشت در دست احداث است، یادآور شد: با همکاری سایر نمایندگان استان حداکثر تلاش خود را جهت تامین اعتبار این پروژه ها و سایر طرح های نیمه تمام استان به کار خواهیم گرفت.
فرماندار ملکشاهی نیز در این جلسه گفت: شهرستان ملکشاهی دارای قابلیت ها و ظرفیت های مناسبی بویژه در حوزه کشاورزی ، باغداری ، دام و طیور است که سرمایه گذاری در این بخش ها می تواند زمینه تولید و اشتغال و رونق اقتصادی را فراهم سازد.
اسد قاسمی اظهار کرد: طی چند سال گذشته اقدامات زیرساختی ارزشمندی در حوزه آبرسانی، توسعه راه های ارتباطی ، بهداشت و سلامت، گاز رسانی و دیگر خدمات انجام گرفته که اتمام بعضی از این پروژه ها نیازمند تخصیص اعتبارات است.
وی افزود: پیگیری هایی نیز از طریق بنیاد مستضعفان و بنیاد علوی جهت تامین اعتبار بعضی پروژه ها صورت گرفته که امیدواریم مجمع نمایندگان استان نیز کمک و مساعدت لازم داشته باشند.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگا: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
6119/7179
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.