به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید محسن سعیدی گلپایگانی شامگاه شنبه بمناسبت تاسوعای حسینی در جمع عزاداران شهرستان آبدانان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی (ره) بر گرفته از حرکت ماندگار و نهضت سرخ امام حسین (ع) در سال 61 قمری است.
وی عبادت الهی 'حجاب و عفاف و غیرت دینی را از شاخصه های اساسی انقلاب خونبار سالار شهیدان در ماه محرم دانست و افزود: وظیفه همه شیعیان جهان و بخصو ص ملت بزرگ ایران این است که در اوج بصیرت و سرشار از محبت اهل بیت (ع) و تاسی به فرامین و منویات رهبری انقلاب اسلامی التزام عملی خود را به ایشان و خاندانش به اثبات برسانیم.
نماینده مردم استان ایلام در مجلس خبرگان رهبری اضافه کرد: نعمت بزرگ امنیت و آرامش ملی امروز ما مدیون هدایت های عالمانه مقام معظم رهبری، فداکاری شهیدان و ایثارگران و اطاعت مردم متدین از ولایت است.
سعیدی استکبار جهانی و آمریکا را غیرقابل اعتماد دانست و تاکید کرد: بر اساس آموزه های سیاسی و انقلابی رهبر معظم انقلاب اسلامی، متولیان سیاست خارجی در کنار پیگیری مذاکرات و تاکید بر اجرایی کردن توافقات با طرف های آمریکایی و اروپایی باید مواظب اصول و مبانی جمهوری اسلامی ایران نیز باشند.
خبرنگار: سید حرمت الله موسوی مقدم ** انتشار: حسن کهزادیان
/6119/7174
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.