به گزارش ایرنا ،رئیس پلیس راه ایلام شامگاه جمعه گفت:ساعت ۱۵:۳۰ امروز جمعه در محور ایلام - مهران قبل از سد آل اسحاق سه دستگاه خودرو زانتیا ، وانت نیسان و پژو ۴۰۵ با هم تصادف کردند.
سرهنگ رضا همتی زاده افزود: در این حادثه رانندگی که به علت تخطی از سرعت مطمئن رخ داد راننده زانتیا جان باخت و ۲ سرنشین خودرو نیسان و یک نفر از خودرو پژو زخمی و راهی بیمارستان شدند.
*** بالگرد اورژانس هوایی استان امروز سه بار به پرواز درآمد
براساس گزارش های دریافتی بالگرد اورژانس هوایی استان ایلام امروز برای انجام عملیات امداد سه بار به پرواز درآمد.
اولین پرواز به دنبال مصدومیت شدید یک نفر در جریان تصادف رانندگی یک دستگاه موتور سیکلت با یک دستگاه نیسان در شهرستان سیروان انجام شد.
دراین سانحه یک جوان۳۵ ساله دچار مولتی تروما(صدمات متعدد) شده بود که با اقدام و تماس مرکز درمانی لومار، مصدوم در صحنه حادثه با بالگرد به ایلام منتقل شد.

همچنین در ساعت ۱۰؛۱۶از درمانگاه پهله از توابع شهرستان دهلران درخواست بالگرد جهت انتقال جوان۲۳ ساله زرین آبادی به ایلام به علت آسیب چشمی وکاهش هوشیاری شد که در کوتاه ترین زمان ممکن به بیمارستان امام ایلام انتقال داده شد.
در سومین پرواز از سوی بیمارستان امام حسین(ع) مهران برای مادر باردار که دچار خونریزی (جفت سرراهی) شده بود درخواست امداد هوایی شد، که با تلاش اورژانس هوایی در مدت ۱۵ دقیقه به بیمارستان طالقانی ایلام منتقل شد.
دریافت * تنظیم * انتشار :شهریار حیدری فر
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.