سردار یعقوب سلیمانی روز پنجشنبه در حاشیه همایش تجلی اخلاق با محوریت راهیان نور ایلام در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: در زمینه ایمنی سفر کاروان های راهیان نور اقدام های خوبی صورت گرفته است و برای هر کاروان به جز مدیر افرادی چون پلیس یار، راوی و روحانی نیز حضور دارند.
وی افزود: هدف این افراد هماهنگی با مدیر کاوران به منظور ایجاد نظم و ایمنی در سفر به عنوان دغدغه اصلی خانواده ها و مسئولان است که در این راستا امسال تمهیدات خوبی صورت گرفته است.
سلیمانی یادآور شد: یکی دیگر از برنامه های مهم قرارگاه مرکزی راهیان نور توجه ویژه به یادمان ها و زیارتگاه ها و محل اسکان زائران در یادمان ها و مناطق عملیاتی غرب و شمال غرب کشور و به ویژه استان ایلام است.
وی در مورد زیرساخت های مورد نیاز کاروان های راهیان نور گفت: با توجه به موقعیت مرز مهران یک اردوگاه چند منظوره در حال ساخت است که مرحله نخست آن در اربعین امسال به بهره برداری می رسد.
وی اظهار کرد: تکمیل این اردوگاه محلی برای اسکان کاروان های راهیان نور و زائران اربعین حسینی است هرچند در طول سال نیز می توان از این محل برای مناسبت های مختلف استفاده کرد.
سلیمانی تاکید کرد: راهیان نور بستری مناسب برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است و هر سال نسبت به سال های گذشته با توجه به استقبال مردم از این اردوها شاهد تعالی کمیت و کیفیت راهیان نور هستیم.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7172/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.