آیت گوهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا یاد اوری کرد: سازمان بهزیستی کشور خردادماه امسال شهریه مهدهای کودک بر اساس امکانات این مراکز افزایش داد.
وی با بیان اینکه اعمال این نرخ از خردادماه اجرایی شده است ادامه داد: با توجه به آغاز سال تحصیلی جدید و شروع فعالیت آموزشی مهدهای کودک افزایش دوباره شهریه مهدهای کودک غیر قانونی است.
وی اضافه کرد: بر این اساس امسال نرخ شهریه مهدهای کودک بین 10تا 12درصد افزایش و از خردادماه اعمال شده و چنانچه گزارش افزایش غیر قانونی شهریه به این سازمان ارایه شود توسط کمیته نظارت بر فعالیت مهدهای کودک بازدید انجام گرفته و با متخلفان برخورد می شود.
گوهری با بیان اینکه افزایش شهریه مهدهای کودک بر اساس رتبه بندی این مراکز، ستاره دار بودن و مدت زمانی که کودک نگهداری می شود متفاوت است گفت: افزایش شهریه ای که امسال اعمال شده برای نگهداری کودکان شیرخوار 12 درصد و سایر کودکان نیز 10 درصد خواهد بود.
وی تعداد مهدهای کودک فعال در این استان را 314 مرکز اعلام کرد که از این شمار 100 مهد کودک در مناطق شهری و مابقی در روستاهای استان ایلام فعالیت دارند.
وی اجرای طرح یک وعده غذای گرم و تامین شهریه کودکان نیازمند، کمک به توسعه و تجهیز روستا مهدها و طرح ایجاد و گسترش مهدهای کودک در مناطق حاشیه ای و آسیب زا را از جمله طرح های این اداره کل برای حمایت از مهد کودک های استان برشمرد.
11 هزار کودک ایلامی در مهدهای کودک نگهداری می شوند.
خبرنگار: آزاده خرم** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.