دکتر محمدرضا عبدالهی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیمارستان کوثر دارای بخش های زنان و زایمان، مراقبت های ویژه، هشت اتاق عمل، 13 مطب تخصصی و فوق تخصصی، ای سی یو نوزادان، سی سی یو، آنژیوگرافی، قلب، دندانپزشکی، سه زایشگاه و زایمان در آب، اورژانس، آزمایشگاه و داروخانه، جراحی زنان و مردان و کلیه بخش های پاراکلینیکی و دندانپزشکی است.
وی با بیان اینکه در این مرکز تامین اکسیژن، گاز بیهوشی، ساکشن و هوای فشرده بصورت مرکزی و با سیستمی جدید و بروز است، افزود: راه اندازی مرحله دوم این بیمارستان با بخش های ام آر ای، سی تی اسکن، آنژیوگرافی و جراحی قلب به 150 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد که فضاهای فیزیکی ساخته شده و آماده خرید، نصب و راه اندازی است و در صورت تصویب تسهیلات، این بخش های تخصصی نیز در مدت زمان 6 ماه راه اندازی خواهد شد.
دکتر عبدالهی یادآور شد: با راه اندازی فاز دوم این مرکز امکان انجام جراحی قلب باز و آنژیوپلاستی برای بیماران فراهم می شود و تعرفه دریافتی از بیماران در این مرکز بر اساس نرخ های تعیین شده از سوی دولت برای مراکز درمانی بخش خصوصی خواهد بود.
مدیر عامل بیمارستان کوثر ایلام افزود: ایجاد 102 تخت بیمارستانی در این مرکز درمانی پیش بینی شده که در مواقع بحرانی قابلیت افزایش تا 250 تخت را نیز دارد.
به گزارش ایرنا، ساخت مجتمع بزرگ درمانی تخصصی و فوق تخصصی کوثر با زیربنای 10 هزار مترمربع در هفت طبقه و 102 تختخواب، 54 اتاق تک نفره، 10 سوئیت و چهار اتاق وی آی پی 6 سال به طول انجامیده و 500 میلیارد ریال هزینه شده و توانسته زمینه اشتغال 354 نفر را به صورت مستقیم فراهم کند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشاردهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.