سید سعداله نبوی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این مسابقه ها با شرکت چهار استان کردستان، ایلام، همدان و کرمانشاه در 2 بخش پسران و دختران برگزار شد.
وی افزود: این مسابقه ها سال قبل به میزبانی ایلام برگزار شد امسال با حضور یک تیم از استان ایلام، سه تیم از کردستان، یک تیم از همدان و یک تیم از کرمانشاه به میزبانی کردستان برگزار شد.
نبوی نژاد با بیان اینکه تیم ایلام با 15 ورزشکار پسر و 15 ورزشکار دختر در این رقابت ها حضور داشت، گفت: در این مسابقات تیم نونهالان دختر ایلام مقام اول، تیم کردستان مقام دوم و تیم سقز مقام سوم این مسابقات را کسب کردند.
وی یادآور شد: تیم منتخب تکواندو نونهالان پسر ایلام نیز با اختلاف یک برد و در رقابتی حساس نایب قهرمان مسابقات تکواندو غرب کشور شد.
دبیر هیات تکواندو ایلام افزود: در این مسابقات خانم شهناز شریفی داور ایلامی به عنوان بهترین داور و خانم بهاره سورمیری سرمربی تیم ایلام به عنوان بهترین مربی در بخش بانوان و آقای دانش یوسفی نیز در بخش آقایان بعنوان بهترین داور مسابقات معرفی شدند.
وی اضافه کرد: این مسابقات در بخش پسران با حضور سرناظر و داور بین المللی تکواندو استان ایلام و دبیر هیات تکواندو ایلام و در بخش بانوان نیز با حضور خانم فاطمه انوری پور نایب رئیس بانوان استان ایلام بعنوان سرناظر مسابقات بانوان برگزار شد.
به گزارش ایرنا، سه هزار و 500 ورزشکار سازمان یافته در رشته تکواندو فعالیت دارند که از این تعداد 60 درصد را آقایان و 40 درصد را نیز خانم ها تشکیل می دهند.
فعالیت این رشته ورزشی سال 86 با اعزام به مسابقات لیگ، آزاد و رسمی آغاز شد و در حال حاضر 100 مربی مشغول آموزش به ورزشکاران در استان ایلام هستند که از این تعداد 60 مربی آقا و 40 مربی خانم هستند.
خبرنگار: لیلی خاکی ** انتشار دهنده: حسن کهزادیان
7180/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.