به گزارش ایرنا، سرهنگ علی آبدونی روز چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه و خبر با تبریک هفته دفاع مقدس گفت: هفته دفاع مقدس فرصتی برای تبیین اصول و ارزش ها و پاسداشت خون شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس برای جامعه و بویژه نسل جوان است.
وی بر غنی سازی برنامه های هفته دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: اجرای رژه خودرویی، غبار روبی مزار شهدا، دیدار با خانواده های معظم شهدا، پیاده روی خانوادگی، یادواره شهدا، نشست های بصیرتی و همایش سران و طوایف از جمله اهم این برنامه هاست.
فرمانده سپاه ناحیه دهلران یادآور شد: دشمنان در طول عمر پربرکت انقلاب اسلامی همیشه توطئه های متفاوتی داشته اند اما به برکت رهبری معظم انقلاب، بیداری ملت و وحدت و برادری و هوشیاری این توطئه ها خنثی شده است.
آبدونی بر ضرورت حفظ وحدت و روحیه ایثار و شهادت در جامعه تاکید کرد و افزود: امنیت، آسایش و اقتدار ما در جهان برگرفته از روحیه شهادت طلبی است و این موجب خواری دشمنان در همه عرصه ها شده است.
وی اضافه کرد: حوزه های مقاومت سپاه ناحیه دهلران در هفته دفاع مقدس در بخش ها و روستاها برنامه هایی تدارک دیده اند که با برنامه ریزی و زمانبندی اجرا می شوند.
خبرنگار: علی رضازاده *** انتشاردهنده: شهریار حیدری فر
6034/7177
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.