به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سردار نورعلی یاری در جلسه ستاد اربعین با حضور جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا در پایانه مرزی مهران اظهار کرد: قرارگاه امام علی (ع) با پنج کمیته پشتیبان و پنج قرارگاه فرعی فعالیت خود را برای اربعین 96 آغاز کرده است
وی افزود: طرح جامع اطلاعاتی انتظامی امنیتی و ترافیکی تدوین شده است و برنامه‌ریزی های لازم برای اجرای موفقیت مأموریت اربعین در سال جاری اندیشیده شده است.
فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: ایستگاه تلفیقی برای تامین امنیت زائران در اربعین پیش بینی شده و این ایستگاه ها از ورودی استان از حمیل تا پایانه مرزی مهران راه اندازی خواهند شد.
سردار یاری یادآور شد: 173 تیم خودرویی و 70 تیم موتوری نیز پیش بینی شده است که در ایام اربعین مأموریت تامین امنیت زائران و تسهیل در تردد آنها را برعهده دارند، ضمن اینکه تردد زائران از استان‌های مقصد تحت پوشش قرار می گیرد و در این راستا 70 دستگاه دوربین برای پایش تصویری تردد زائران اربعین پیش‌بینی شده است.
وی اضافه کرد: ایجاد کمپ ویژه اتباع خارجی از اقدامات خوب در اربعین امسال است و پیش بینی می شود اربعین امسال بیش از سه میلیون زائر از پایانه مرزی مهران تردد داشته باشند.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.