سرهنگ محمد رستمی شنبه در گفت وگوبا ایرنا افزود: در این مدت همچنین در زمینه سرقت های مهم 21 درصد و کل سرقت ها 26درصد نسبت به مدت مشابه درسال گذشته کاهش یافته است.
وی ، نقش رسانه ها را در ایجاد اعتماد دوسویه بین مردم و پلیس مهم خواند وتصریح کرد: نیروی انتظامی با تمام امکانات سعی در تامین امنیت مردم دارد و موفقیت های خود را مرهون همکاریهای مردم و اصحاب رسانه است .
فرمانده انتظامی میناب ادامه داد: خبرنگاران به عنوان سفیران واقعی نظام در زمینه اطلاع به خاطر نوع رسالتی که بر عهده دارند ، نقش بسزایی در برقراری امنیت و حفظ آرامش در جامعه دارند.
رستمی اظهارداشت : بطور حتم تعامل و ارتباط مستمر نمایندگان افکار عمومی با پلیس موجب حفظ امنیت روانی و از بین رفتن زمینه های بروز جرم می شود.
وی یاد آورشد : پلیس باید در همه مولفه ها از جمله ناهنجاریهای اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی و...اقتدارداشته باشد تا در جهت تحکیم مبانی ارزشی نظام موفق باشد .
وی اضافه کرد: پلیس به تناوب هرجا که احساس کرده تاثیر گذار است ورود پیدا کرده و خوشبختانه تاثیرات این حضور پلیس در آمار عملکردها به وضوح قابل مشاهده است .
وی، با بیان این که امنیت یک مقوله چند وجهی است که و به تمام مردم و مجموعه ها بر می گردد، اظهار داشت:تحقق امنیت پایدار نیازمند مشارکت عمومی است.
شهرستان میناب در شرق هرمزگان به عنوان دومین شهرستان بعد از بندرعباس بخشی از آن به دریا وصل بوده وزمینه برای قاچاق کالا دارد.
7194/6048
خبرنگار : علی نجفی ** انتشار دهنده : خلیل تنیده
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.