رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام گفت: در این دوره از انتخابات 42 داوطلب برای کسب 17 کرسی هیات مدیره سازمان نظام پزشکی استان ایلام با هم رقابت کردند.
دکتر علی دل پیشه روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: پس از شمارش آرا از میان داوطلبان 10 نفر در گروه پزشکی عمومی و تخصصی، 2 نفر در گروه دندانپزشکی، 2 نفر در گروه داروسازی، یک نفر گروه مامایی، یک نفر در گروه علوم آزمایشگاهی و یک نفر نیز در گروه لیسانسیه پروانه دار به عنوان عضو هیات مدیره سازمان نظام پزشکی ایلام انتخاب شدند.
وی یادآور شد: بر این اساس دکتر عباداله فلاحی، دکتر موسی میرزایی، دکتر حسن نورمحمدی، دکتر جواد پیرانی، دکتر قیصر کشاورز، دکتر قباد آبانگاه، دکتر روح اله همتی، دکتر مالک علی محمدی، دکتر علیرضا رمضانی و دکتر آرش رحمتیان در گروه پزشکی عمومی و تخصصی بالاترین میزان رای را به خود اختصاص داده و به هیات مدیره سازمان نظام پزشکی راه یافتند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایلام اضافه کرد: در گروه دندانپزشکی نیز دکتر احسان دارابی و دکتر محمد عزیزیان، در گروه داروسازی دکتر فتح اله یزدانی فر و دکتر علیرضا شریفی، در گروه مامایی فرشته رشیدی، در گروه علوم آزمایشگاهی دکتر صالح عزیزیان و در گروه لیسانسیه پروانه دار بتول هوری به هیات مدیره سازمان نظام پزشکی راه پیدا کردند.
دل پیشه تاکید کرد: نتایج انتخابات به تایید هیات نظارت بر هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان ایلام رسیده است و تمامی داوطلبان تا سوم مردادماه برای اعتراض به نتیجه انتخابات مهلت دارند.
وی با قدردانی از استقبال و حضور پرشور اعضای سازمان نظام پزشکی در هفتمین دوره انتخابات سازمان نظام پزشکی استان ایلام، تاکید کرد: نتایج قطعی پس از رسیدگی به شکایت ها و تایید نهایی هیات نظارت مرکزی اعلام خواهد شد.
به گزارش ایرنا، انتخابات سازمان نظام پزشکی هر چهار سال یک بار در کشور برگزار می شود و قرار بود امسال این انتخابات علاوه بر رای گیری حضوری به صورت الکترونیکی نیز از ساعت هشت صبح تا 20 شب جمعه 30 تیرماه برگزار شود اما بدلیل برخی مشکلات فنی به صورت الکترونیکی برگزار نشد و به همین دلیل مهلت رای گیری حضوری تا ساعت 22 جمعه شب تمدید شد.
خبرنگار: معصومه امیدی** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6032/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.