به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهندس عادل نژاد سلیم ، مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس که برای بررسی آخرین وضعیت پروژه های الفین و SRUبه همراه هیات مدیره وارد شرکت پتروشیمی ایلام شد در جمع مدیران و پیمانکاران این شرکت اظهار داشت: واحد الفین یکی از پیچیده ترین پروژه های پتروشیمی در کشور است و تا بهره برداری کامل آن تنها یک" یا علی(ع)" دیگر لازم است.

به گزارش روابط عمومی شرکت پتروشیمی ایلام مهندس نژاد سلیم با بیان اینکه همه مدیران و پیمانکارانی که در این مجموعه حضور دارند برای افتتاح این پروژه هم‌قسم شده اند افزود:استان ایلام با دارا بودن پتانسیل ها و ظرفیت های لازم در حوزه‌ی نفت ، گاز و پتروشیمی بایستی محرومیت زدایی شود.

وی با اشاره به اینکه بیش از 95 درصد از پرسنل پتروشیمی ایلام بومی هستند ادامه داد: در مجموع بیش از 3 هزار نفر نیرو در شرکت پتروشیمی ایلام مشغول کار هستند که با آغاز کار واحد پروپیلن 300 نفر دیگر استخدام خواهند شد.

مدیرعامل هلدینگ خلیج فارس شتاب و روند پیشرفت پروژه‌ی الفین را بسیار مثبت و رو به جلو ارزیابی کرد و گفت:بهترین تیم " راه انداز" ایران برای واحد الفین ایلام انتخاب شده است که به زودی عملیات پیش راه اندازی را استارت خواهند زد.

وی ضمن تقدیر از پرسنل، پیمانکاران و مدیران این شرکت ، مهندس فرهاد دانشی مدیرعامل را " نامبر وان " صنعت پتروشیمی و مدیران پتروشیمی ایلام را از متخصص ترین و با تجربه ترین مدیران کشور عنوان کرد و تصریح کرد: به تمام خواسته‌های منطقی کارکنان این شرکت پس از بهره برداری از الفین و تولید محصول بیش از پیش جامه‌ی عمل خواهیم پوشاند.

مهندس نژادسلیم ادامه داد: در شرکت پتروشیمی ایلام دو پروژه‌ی عظیم الفین و SRU در مرحله‌ی راه اندازی است و تمام پرسنل بویژه نیروهای بومی منطقه باید بیش از دیگران دغدغه‌ی آبادانی استان ایلام را داشته باشند.

وی در ادامه رعایت نکات ایمنی و پوشیدن البسه‌ و کلاه ایمنی را خط قرمز واحدهای در دست احداث پتروشیمی ایلام خواند و افزود: اجازه نخواهیم داد به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی خدای نکرده خون از بینی کارگری جاری شود و واحد ایمنی شرکت (hse ) باید با کسانی که مسائل ایمنی رعایت نمی‌کنند قاطعانه برخورد نماید.

وی اظهار امیدواری کرد: دو پروژه‌ی الفین و SRU طبق برنامه‌ی زمان‌بندی تا پایان سال جاری به بهره‌برداری کامل بر

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 699642
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.