به گزارش ایرنا، فرماندار آبدانان روز چهارشنبه در آیین کلنگ زنی ساخت این شهرک مسکونی اظهارکرد: شهرک مسکونی شهید رضایی نژاد در زمینی به مساحت 47 هزار مترمربع در ضلع غربی شهر آبدانان و در جوار پایگاه پدافند هوایی احداث می شود.
مجید عسگری با گرامیداشت نام و یاد دانشمند هسته ای کشور، شهید داریوش رضایی نژاد و همه شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی افزود: به منظور بزرگداشت نام و یاد شهید رضایی نژاد و تکریم و تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه این شهرک مسکونی که مختص فرهنگیان، معلمان و اصحاب علم و اندیشه است بنام مبارک این شهید والامقام نامگذاری و مزین شده است.
رئیس هیئت مدیره شهرک شهید رضایی نژاد آبدانان نیز در این مراسم گفت: این شهرک دارای 47 هزار متر مربع وسعت است که 28 هزار مترمربع آن به فضای مسکونی و 19 هزار مترمربع دیگر به معابر عمومی، فضاهای ورزشی، مذهبی، اداری، تفریحی و اماکن علمی و آموزشی اختصاص دارد.
افسانه رحمتی با تشکر از همکاری والدین و همسر شهید داریوش رضایی نژاد افزود: این شهرک در جوار میدان بزرگ شهر در ورودی شهر عالم پرور آبدانان قرار دارد و در مدت 2 سال با مشارکت 160 نفر از فرهنگیان، اساتید و مدرسان مراکز علمی و آموزشی و مساعدت نهادهای اجرایی ساخته می شود.
همسر شهید داریوش رضایی نژاد نیز در این مراسم گفت: تکریم و نکوداشت نام مبارک شهیدان همیشه جاوید وطن یک وظیفه و رسالت همگانی است که برای همیشه تاریخ مایه عزت و افتخار ملت سر افراز ایران اسلامی است.
شهره پیرانی ضمن آرزوی موفقیت برای اصحاب فرهنگ و اندیشه از متولیان و دست اندر کاران شهرک شهید رضایی نژاد بخاطر موافقت اصولی و انجام مقدمات و تشریفات قانونی آن تشکر و قدردانی کرد.
به گزارش ایرنا، شهید داریوش رضایی نژاد اهل شهرستان آبدانان و یکی از دانشمندان هسته ای کشور بود که مرداد ماه سال 91 بدست منافقین و ایادی استکبار جهانی در تهران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

**
ساختمان پلیس راه آبدانان بزودی احداث می شود
فرمانده پلیس راه استان ایلام گفت: ساختمان اداری و عملیاتی پلیس راه شهرستان آبدانان به دشت عباس بزودی ساخته می شود.
به گزارش ایرنا، سرهنگ رضا همتی زاده روز چهارشنبه در آیین جانمایی ساختمان پلیس راه آبدانان اظهار کرد: با عنایت به ترددهای قابل توجه در جاده های جنوبی، آبدانان به دشت عباس و بالعکس احداث ساختمان پاسگاه پلیس راه آبدانان به دشت عباس در دستور کار قرار گرفت.
وی افزود: زمین مورد نیاز این پاسگاه واقع در روبروی فرودگاه و در هشت کیلومتری جنوب شرق آبدانان مورد تایید نهایی کارشناسان قرار گرفت.
فرمانده پلیس راه استان ایلام اضافه کرد: ساختمان پلیس راه محور آبدانان - دشت عباس با زیربنای 350 مترمربع و در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع با اعتباری معادل 15 میلیارد ریال از محل اعتبارهای نیروی انتظامی ساخته می شود.
پاسگاه پلیس راه آبدانان به دشت عباس دهه فجر سال گذشته آغاز بکار کرد و در این مدت تخلفات رانندگی، تلفات و خسارت های ناشی از تصادفات رانندگی در مسیر 150 کیلومتری آبدانان 40 درصد کاهش یافته است.
خبرنگار: سیدحرمت الله موسوی مقدم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7174/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.