به گزارش ایرنا، شاپور پولادی روز شنبه در نشست ایمنی راه ها و شورای ترافیک استان ایلام اظهار کرد: توسعه زیر ساخت‌های ایلام بدلیل استقبال چشمگیر زائران برای تردد از مرز مهران به‌ طور جدی توسط مسئولان در دست پیگیری است البته مسئولان کشوری هم توجه ویژه ایی به این استان و مرز مهران دارند.
وی افزود: یکی از مهمترین مسیرهای ارتباطی استان که در چند سال گذشته کار بهسازی، چهار خطه کردن و حذف نقاط حادثه ‌خیز آن بیشتر مورد توجه قرار داشته جاده ایلام - صالح آباد - مهران و بالعکس است.
پولادی با بیان اینکه توسعه راه های ارتباطی از جمله جاده ایلام به مهران در قطعات مختلف در حال انجام است، یادآور شد: در حال حاضر پنج پیمانکار در بخش های مختلف این مسیر با قرارداد اعتباری بیش از 250 میلیارد تومان مشغول کار اجرایی هستند.
وی از تکمیل جاده قدیم ایلام - صالح آباد (ورودی کنجانچم) تا پایان سال جاری نیز خبر داد و گفت: تمام تلاش خود را بکار خواهیم گرفت تا با استفاده از همه امکانات بتوانیم تا پیش از ایام اربعین امسال پیشرفت فیزیکی طرح چهار خطه کردن جاده ایلام - مهران را از 40 به 60 درصد برسانیم.
معاون استاندار ایلام اضافه کرد: در بحث نقاط حادثه خیز و واریانت هایی چون تونل قلاجه، چهار خطه کردن دهلران - اندیمشک و جاده مورموری که از قبل عملیات اجرایی آنها آغاز شده است بتوانیم تا پایان سال جاری تکمیل کنیم.
پولادی ابراز امیدواری کرد با پیگیری و به سرانجام رساندن طرح های در دست اجرا، استان ایلام از نظر راه های ارتباطی و شبکه زیرساختی توسعه یابد و به مسیری آسان با ترافیک روان برای خدمات دهی به زائران اربعین حسینی و صادرات کالا تبدیل شود.
وی در خصوص مسائل و مشکلات ترافیک درون شهری ایلام گفت: اجرایی کردن طرح ترافیک هوشمند و آغاز عملیات اجرایی تقاطع غیر همسطح در چهار راه شهید مدرس شهر ایلام با هدف روان سازی تردد خودروها در سال جاری از مهمترین اقدام هاست که بزودی اجرایی خواهند شد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.