به گزارش روز پنجشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ حمید فتاحی اظهار کرد: به منظور تأمین نظم و امنیت راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس در روز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان برنامه ریزی های لازم طراحی و تدابیر عملیاتی لازم اندیشیده شده است.
وی افزود: نیروهای پلیس در قالب گشت های محسوس و نامحسوس سواره و پیاده و نیز با استقرار اکیپ های ثابت در تمامی مسیرهای راهپیمایی و ورودی ها و گلوگاه ها، امنیت و آرامش این مراسم را تامین خواهد کرد.
فرمانده انتظامی ایلام تاکید کرد: در روز جهانی قدس پلیس همراه و در کنار مردم در این راهپیمایی شرکت و دست در دست ملت مشت های گره کرده اش را بر دهان استکبار و دشمنان اسلام می زند.
سرهنگ فتاحی ضمن ابراز همدردی با ملت مظلوم فلسطین از عموم مردم این شهرستان خواست به منظور برقراری نظم و امنیت مراسم راهپیمایی عظیم روز جهانی قدس با خادمان خود در نیروی انتظامی همکاری صمیمانه ایی همچون همیشه داشته باشند.
به گزارش ایرنا، راهپیمایی روز قدس در شهر ایلام ساعت 11:30 صبح روز جمعه 2 تیر ماه از چهار راه رسالت آغاز و پس از عبور راهپیمایان از میدان شهید کشوری - بلوار آزادی در مصلی بزرگ امام خمینی(ره) محل برگزاری نماز جمعه پایان می یابد.
همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت های ترافیکی در مرکز استان ایلام از سوی پلیس راهنمایی و رانندگی استان اجرا می شود.
با توجه به حضور گسترده مردم در راهپیمایی روز جهانی قدس از ساعت 10 صبح تا پایان مراسم در مسیرهای منتهی به مصلای شهر ایلام محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تاکید کرد: مسیرهای تقاطع نهضت تا تقاطع رسالت حیدری، تقاطع صاحب الزمان تا تقاطع رسالت حیدری، تقاطع رسالت حیدری تا میدان کشوری، میدان کشوری - بلوار آزادی - میدان مادر و میدان مادر تا میدان دادگستری روز جمعه 2 تیر ماه دارای محدودیت ترافیکی هستند.
سرهنگ محسن ناصری گفت: مسیرهای بلوار شهید بهشتی - بلوار صنایع - میدان دفاع مقدس - میدان میلاد - بلوار مدرس - میدان شهدا، میدان امام حسین(ع) - بلوار مهران - میدان امام(ره) - میدان شهدا، میدان امام (ره) - خیابان فردوسی - خیابان طالقانی - خیابان سعدی شمالی - میدا خیام، میدان امام (ره) - میدان 22 بهمن - تقاطع سیدالشهدا به عنوان مسیرهای جایگزین برای تردد مردم پیش بینی شده است.
از همه مردم خوب و ولایت مدار استان ایلام خواسته شده از پارک خودرو در مسیرهای راهپیمایی اجتناب کرده و با خادمان خود در مجموعه پلیس بویژه راهنمایی و رانندگی که جهت برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم در معابر مستقر هستند، همکاری کنند.
تنظیم کننده و انتشار دهنده: مجید سلیمانی
9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.