به گزارش ایرنا، اسد قاسمی روز چهارشنبه در کمیته برنامه ریزی شهرستان اظهار کرد: با توجه به سیاست دولت تدبیر و امید در توزیع عادلانه اعتبارات و نگاه مثبت به مناطق کمتر توسعه یافته، اعتبارات شهرستان ملکشاهی امسال از یک رشد مناسب نسبت به سنوات گذشته برخوردار شده است.
وی افزود: علاوه بر اعتبارات استانی و سه درصد اعتبار نفت و گاز سهم قابل توجهی نیز از محل اعتبارات ماده 180 خواهیم داشت که فعلا ابلاغ نشده است.
به گفته وی، در توزیع اعتبارات شهرستان اولویت با پروژه های نیمه تمام و در دست احداث است که با بهره برداری از این پروژه ها روند توسعه و عمران شهرستان سرعت بیشتری خواهد گرفت.
قاسمی با بیان اینکه بیشترین سهم توزیع اعتبارات در حوزه زیرساختی راه، آموزش و بهداشت و بخش عمران شهری است گفت آبرسانی به روستاها، اجرای طرح هادی و توسعه خانه بهداشت ها سهم قابل توجهی از توزیع اعتبارات شهرستان خواهند داشت.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان ایلام نیز در این جلسه با اشاره به 9 طرح در دست احداث فضای آموزشی در ملکشاهی تاکید کرد: برای تکمیل و راه اندازی این تعداد طرح آموزشی به اعتباری بیش از 30 میلیارد ریال نیاز است.
سعید هژبری با بیان اینکه کمک خیرین مدرسه ساز در این شهرستان رقمی معادل 15 میلیارد ریال بوده است، افزود تعدادی از همین فضای های آموزش بویژه در مناطق روستایی با کمک خیرین در حال ساخت و ساز قرار دارد.
شهرستان 22 هزار نفری ملکشاهی در 35 کیلومتری جنوب ایلام قرار دارد.
خبرنگار: روح اله احمدی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7179/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.