به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ جهانگیر زارعی اظهار کرد: مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان یکی از افراد شرور و سابقه دار را در حالی که یک تیغه قمه در دست داشت، دستگیر کردند.
وی ادامه داد: متهم هر از چند گاهی با ایجاد مزاحمت برای خانواده ها موجبات نا امنی در شهر سرابله را فراهم می آورد.
فرمانده انتظامی شهرستان چرداول با اشاره به اینکه پلیس با هرگونه شرارت و اخلال در نظم عمومی برخورد قانونی خواهد کرد، یادآور شد: این فرد نیز جهت اجرای قانون تحویل مرجع قضایی شد.

* پلمپ چهار واحد صنفی متخلف در ایوان
فرمانده انتظامی ایوان گفت: چهار واحد صنفی متخلف در این شهرستان به دلیل رعایت نکردن مقررات و ارتکاب تخلفات پلمپ شدند.
سرگرد علی عزیزیان افزود: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی ، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط مأموران اداره نظارت بر اماکن عمومی پلیس ایوان طی 2 روز گذشته در سطح شهرستان اجرا شد.
وی تاکید کرد: در همین راستا 80 واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح چهار واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات مربوطه پلمپ و برای 21 واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمپ صادر شد.
فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با اعلام تداوم و تشدید این گونه برنامه ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع از طریق شماره تلفن 110 به این پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی شود.

* کشف انبار داروهای غیرمجاز دامی در ایلام

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از کشف انبار بزرگ داروهای غیر مجاز دامی به ارزش تقریبی 2 میلیارد ریال در شهر ایلام خبر داد.
سرهنگ علی مهری اظهار کرد: مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی انبار بزرگ داروهای غیرمجاز دامی را در یکی از مناطق شهر ایلام کشف و مقادیر زیادی داروهای تاریخ مصرف گذشته و فاقد مجوز بهداشتی را کشف کردند.
وی اضافه کرد: در این انبار که فاقد هرگونه امکانات و تجهیزات بهداشتی بود بالغ بر 69 هزار قلم انواع قرص و آمپول ، 387 لیتر انواع مایعات دارویی و 413 کیلوگرم انواع پودر دارویی کشف و ضبط شد.
رئیس پلیس آگاهی ارزش ریالی داروهای کشف شده را بالغ بر 2 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: متهم با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شده و انبار مذکور نیز پلمپ شد.
دریافت کننده: حسن کهزادیان***-انتشار دهنده : شهریار جیدری فر
6119/603ح
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.