به گزارش ایرنا، علی مهرعلیزاده شامگاه پنجشنبه در جشن گلریزان مددجویان بهزیستی ایلام اظهار کرد: اگر این روحیه بین افراد جامعه نهادینه شود بسیاری از آسیب ها و مسایل اجتماعی جامعه کاهش خواهد یافت.
وی ادامه داد: متاسفانه امروز سبک زندگی ها از مسیر خود منحرف و حس بی تفاوتی نسبت به دیگران در بین برخی افراد کمرنگ شده است.
مهرعلیزاده توجه به زندگی شخصی بدون توجه به کارهای عام المنفعه را بدور از سبک زندگی ایرانی، اسلامی دانست و افزود: زندگی تنها به معنای رفاه شخصی نبوده و باید توام با کارهای عام المنفعه و خیر باشد.
مدیر کل امور اجتماعی استانداری ایلام تاکید کرد: آنچه ریشه مشکلات را در جامعه گسترش می دهد حس بی تفاوتی، مسئولیت پذیر نبودن و کمرنگ شدن فرهنگ یاری گری است در صورتی که در کلام وحی و امامان معصوم (ع) بر انجام امور خیر تاکید فراوان شده است.
مدیر کل بهزیستی ایلام نیز در این آیین با اشاره به 100 ماموریت این اداره کل گفت: اجرای بسیاری از این خدمات نیاز به مشارکت عمومی و جمعی دارد.
فرهاد قیصربیگی افزود: تاکنون برای جذب هر چه گسترده تر مشارکت های مردمی برنامه موثری اجرا نشده که در این زمینه باید نقشه راه درستی تدوین شود.
وی از عموم مردم استان خواست تا با بازدید از مراکز بهزیستی هر چه بیشتر با خدمات آین دستگاه اجرایی آشنا شوند و در جریان خدمات دهی به مددجویان قرار بگیرند تا به مشارکت با بهزیستی ترغیب شوند.
قیصربیگی تامین 500 مورد جهیزیه نوعروس، اطعام 25 هزار مددجو و تامین مسکن برای نیازمندان را از جمله نیازهای این سازمان دانست که تامین آنها نیاز به مشارکت افراد خیر دارد.
به گزارش ایرنا، در این جشن افراد خیر شرکت کننده کمک های نقدی خود را برای کمک به مددجویان زیر پوشش بهزیستی اهدا کردند.
شیرخوارگاه حضرت علی اصغر (ع) بهزیستی ایلام با مشارکت 10 میلیارد ریالی یک خیر غیر بومی احداث شده است.
25 هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات بهزیستی قرار دارند و اداره کل بهزیستی ایلام در چهار حوزه توانبخشی، امور اجتماعی، پیشگیری و اشتغال و مشارکت های مردمی به عموم مردم و جامعه هدف ارائه خدمت می کند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.