به گزارش روز دوشنبه ایرنا از مرکز اطلاع رسانی پلیس، سرهنگ رضا همتی زاده اظهار کرد: چند سالی است مسیر ایلام - مهران به یک جاده ترانزیتی بار و مسافر به کشور عراق تبدیل و میزان ترددها در آن بسیار زیاد شده است.
وی ادامه داد: برنامه های ویژه ای برای ایمن سازی این محور و تبدیل آن به یک جاده چهار خطه مجزا از سوی دستگاه های متولی در حال انجام است.
سرهنگ همتی زاده تاکید کرد: این محور به هشت قطعه تقسیم و هر قطعه توسط پیمانکاران مربوطه در حال تعریض مسیر و راهسازی هستند.
وی با اشاره به اینکه انجام عملیات عمرانی در راهها به دلیل تغییر وضعیت تردد ، ممکن است به ایمنی و حرکت آزادانه وسایل نقلیه خلل وارد کند، از پیمانکاران و مجریان عملیات اجرایی خواست: تمهیدات لازم را در جهت تهیه و نصب علائم هشدار دهنده و ایمنی و چراغ های چشمک زن به منظور پیشگیری از وقوع حوادث احتمالی پیش بینی کنند.
رئیس پلیس راه ایلام همچنین از رانندگانی که در این مسیر تردد می کنند خواست باید نهایت دقت سرعت مطمئن را در دستور کار خود قرار داده و از ارتکاب هر گونه تخلف (سبقت ، سرعت، انحراف به چپ) خودداری و هنگام عبور از محل کارگاه های عمرانی بیشتر احتیاط کنند.
دریافت کننده: حسن کهزادیان ***انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
/6034/6119
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.