محمدرضا مروارید روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: شور و اشتیاق مردم استان ایلام برای حضور گسترده در انتخابات از نخستین ساعت شروع رای گیری وصف نشدنی است.
وی ادامه داد: هیچ گونه مشکلی در روند رای گیری، کمبود تعرفه و برگ رای و مشکل قطع شبکه اینترنت از آغاز زمان رای گیری تاکنون در استان ایلام نداشته ایم.
به گفته وی، تنها در برخی شعب اخذ رای شهر ایلام که انتخابات شوراها الکترونیکی برگزار می شود دستگاه های موجود جوابگوی جمعیت نبود که برای حل این مشکل اقدام به افزایش دستگاه های اخذ رای در این شعب کردیم تا انتظار مردم در صفوف برای رای دادن کمتر شود.
مروارید اضافه کرد: مردم در مقابل شعب اخذ رای حضوری گسترده دارند و از شهرستان های استان نیز گزارش ها از استقبال گسترده مردم و مشارکت حداکثری شان در انتخابات تا ظهر جمعه حکایت می کند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعتی پیش به صورت همزمان در سراسر کشور در حال برگزاری است.
این انتخابات در 25 شهر و 368 روستای استان ایلام با جمعیت 580 هزار نفر برگزار می شود.
425 هزار نفر از جمعیت استان ایلام واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند و شهرستان ایلام بیشترین و شهرستان سیروان کمترین تعداد واجدین شرایط را دارند.
خبرنگار: آزاده خرم ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7171/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.