به گزارش ایرنا، امروز و از نخستین ساعت صبح صدای پای مردان و زنان و جوانانی که به عشق میهنشان با آگاهی تمام و استوار در شعب اخذ رای حضور یافته در شهرهای مختلف کشور شنیده شد.
امروز در گوشه گوشه شهرهای مختلف دریایی از وحدت با حضور میلیونی مردم براه افتاده که بیانگر یاری رساندن مردم و زدن مهر تایید وفاداری و دلبستگی به انقلاب اسلامی است.
امروز ملت ایران فارغ از سلیقه و نگرش ه و فصل بندذی های رایج در حرکتی زیبا در صفوفی بهم فشرده و متحد خود را به شعب اخذ رای رسانده تا اقتدار و همبستگی خود را که از سال 57آغاز شده را به نمایش بگذارند.
امروز بی شک ایران اسلامی سربلند از آزمون سرنوشت ساز انتخابات بیرون خواهند آمد و اینرا از حضور گسترده مردم در نخستین ساعات صبح رای گیری می توان دریافت.
شوق حضور مردم را در شعب مختلف می توان براحتی دریافت، از زنی که دو کودک خردسالش را براه اندخته و در صف رای گیری حضور یافته تا پیر زنی که به دلیل کهولت سنش خمیده شده و آهسته آهسته خود را به شعبه رسانده است.
تصویر آن پیرمردی هم که تق تق عصای چوبی اش نگاه رای دهندگان را به خود دوخته بود دیدن داشت که بخستی با گام هایی کوتاه مراحل رای گیری را طی و شعبه را ترک کرد.
نوزادان شیرخواری هم که در شعب اخذ رای در آغوش پدران و مادرانشان بودند هم تصویری زیبا از همبستگی را به نمایش گذاشته بودند و نشانی از اهتمام مردم به شرکت در سرنوشت را نشان می داد.
امروز دنیا نظاره گر ایران اسلامی هستند و مردم نیز با حضورشان بر همبستگی ملی لحظه به لحظه می افزایند.
به گفته استاندار ایلام، از زمان آغاز رای گیری تاکنون 10 درصد مردم واجد شرایط استان در انتخابات شرکت کرده اند.
آری صدای ریزش آبشار آرا به صندوق های اخذ رای در حال اوج گرفتن است و لحظه به لحظه صفوف اخذ رای طولانی و طولانی تر می شود.
خبرنگار: آزاده خرم *** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7171/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.