پروین خان محمدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: برای دستیابی به کشوری موفق و قدرتمند باید در صحنه انتخاباتی همچون ریاست جمهوری، عقلانیت، انتخاب منطقی و شایسته جایگزین افراطی گری و طرفداری غیر منطقی از افراد یا جناح های همسو یا تخریب مخالفان شود.
وی به عموم مردم و فعالان سیاسی توصیه کرد که در انتخاب نامزد مورد نظر خود برای ریاست جمهوری یا شوراهای اسلامی شهر و روستا به شاخصه هایی چون پیشینه اجرایی شفاف، میزان تحصیلات، سطح آگاهی و بینش، توانمندی، شعارها و اهداف و برنامه ها توجه کنند.
خان محمدی با اشاره به اهمیت حضور جوانان رای اولی در صحنه انتخابات افزود: این افراد به مدد انواع فناوری های ارتباطی دارای دید و بینشی باز هستند و به خوبی از وضعیت جامعه آگاه و به آینده خود و کشور حساس شده اند.
مسئول مجمع زنان اصلاح طلب استان ایلام تاکید کرد: رای اولی ها سرمایه های تاثیرگذار و ارزشمندی هستند که باید روی آنها بیشتر کار شود.
وی یادآور شد: این افراد با توجه به رصد شرایط جامعه و بررسی عملکرد مسئولان پیشین بدنبال انتخابی اصلح و شایسته هستند البته احزاب، نخبگان و گروه ها برای سوق دادن جوانان به سمت انتخاب درست نقشی حساس و تعیین کننده دارند.
به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری همزمان با پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت در سراسر کشور برگزار می شود.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9102
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.