به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه در جمع هواداران خود در مسجد جامع شهر ایلام اظهار کرد: تمام تلاش من به عنوان خادم ملت این است که از مردم، با مردم و برای مردم باشم.
وی با اشاره به دلاوری های مردم استان ایلام در دوران هشت سال دفاع مقدس افزود: مردم این استان با وحدت و انسجام همچون دژی محکم در برابر دشمن ایستادگی کردند و نگذاشتند حتی یک وجب از خاک ایران اسلامب به دست دشمن بیافتد.
این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به ظرفیت ها و پتانسیل های خاص استان ایلام اشاره کرد وگفت: در حوزه نفت، گاز و پترورشیمی منابع خوبی در این استان است که باید بر اساس قانون 3 درصد از درآمدهای این حوزه ها در استان هزینه شود ضمن اینکه مدیریت این منطقه باید توسط خود این استان اداره شود.
حجت الاسلام رئیسی اضافه کرد: با توجه به تردد میلیونی زائران آقا ابا عبدالله الحسین(ع) از مرز مهران، این منطقه می تواند به بهترین جایگاه داد و ستد اقتصادی تبدیل شود و از ظرفیت های ویژه ای گردشگری برای کسب درآمد زایی در این منطقه به بهترین صورت استفاده کرد.
وی گفت: مشکل اصلی مردم بحث های مربوط به معیشت است که باید تلاش شود تا مشکلات این حوزه برطرف شود که این تنها با کمک مردم عملی خواهد شد.
نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: بیش از 150 هزار نفر از مردم استان ایلام تحت حمایت سازمان های حمایتی قرار دارند این در حالی است که این استان دارای ظرفیت های بالقوه ای در حوزه های نفت، گاز و پتروشیمی است و می توان از این ظرفیت ها نهایت استفاده را برای توسعه استان و رفع محرومیت به عمل آورد.
حجت الاسلام رئیسی با اشاره به وقوع سیل 2 سال پیش در این استان و عدم پرداخت خسارت ها به آسیب دیدگان اظهار کرد: مقرر شده بود مبالغی تسهیلات بلاعوض به مردم پرداخت شود اما عملی نشد.
وی به ظرفیت های خاص استان ایلام در حوزه کشاورزی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به منابع آبی کافی این استان در حوزه کشاورزی، ایلام می تواند به یکی از قطب های کشاورزی کشور تبدیل شود.
وی اضافه کرد: به طور قطع با ظرفیت های موجود کشور می توان برای جوانان اشغال ایجاد کرد، با نگاه به مردم و توانایی های ملی می توان اقتصاد را بالنده کرد، مگر بیگانگان تا کنون چه گره ای از مشکلات کشور و مردم را باز کرده اند؟
حجت الاسلام رئیسی گفت: امام راحل به ما یاد داد می توانیم، نباید هیچ وقت بگوییم نمی توانیم چرا که کشور ما دارای منابع زیادی است و امروز نیز امکان تحقق مسائل وجود دارد.
حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی چهارشنبه قبل از حضور در جمع هواداران خود در مسجد جامع، با حجت الاسلام والمسلمین محمدنقی لطفی نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام نیز دیدار و گفت و گو کرد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** تنظیم کننده: مجید سلیمانی ** انتشار دهنده: غلامرضا مالک زاده
3032/9102 /1876
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.