سید روح الله زمانی موسوی درخطبه های امروز نماز جمعه بدره اظهارکرد:افرادی که قرآن به دست به در خانه ها مراجعه می کنند یا خواستار خرید آرای آنها هستند صلاحیت لازم برای ورود به شورا را ندارند و این افراد نباید مجال انتخاب بیابند.
وی با اشاره به مشکلات استان درامور شوراها گفت: این گونه انتخاب ها و تکیه بر قوم گرایی و طایفه گری باعث بروز مشکلات بیشتر و عقب افتادگی شهر ها از توسعه و پیشرفت می گردد.
زمانی موسوی با درخواست از قوه قضاییه در برخورد با هنجارشکنان در جامعه یادآور شد:در هفته اخیر شاهد حرکتی تاسف برانگیز،زشت و موهن در ستادانتخاباتی یکی از کاندیداها بودیم که همه استان را داغدار کرد .
خطیب جمعه بدره ادامه داد:امروز این صداها نه از رادیو ها و تلویزیون های بیگانه که از استان ولایتمدار و شیعه نشین ایلام بر می خیزد و همین امر اهمیت برخورد با این جریانات خزنده و هدفدار را دوچندان می کند.
زمانی موسوی خطاب به ستاد اصلاح طلبان استان هم گفت :از خود بپرسید که تا کی باید این نواها از اردوگاه شما بلند شودو تا کی باید شاهد این اتفاقات از طرف وابستگان شما باشیم ؟
وی با مزخرف خواندن فرد هتاک بیان داشت :فردی که با توهین به ساحت امام هشتم شیعیان وی را مرد حسابی خطاب می کند هیچ جایی دراین استان ندارد .
امام جمعه بدره ماه شعبان را دروازه رمضان خواند و یاد آوری کرد:این ماه مزین و متبرک به نام نبی مکرم اسلام است و ماه مغفرت و توبه و تقرب به درگاه الهی است .
خبرنگار : ناهید ابراهیمی ** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.