به گزارش ایرنا، سید حسینعلی موسوی روز یکشنبه همزمان با روز ملی فناوری هسته ای در جمع مردم پهله زرین آباد اظهار کرد: برجام بزرگترین ماموریت نظام مقدس جمهوری اسلامی به دولت تدبیر و امید بود.
وی با اشاره به دستاوردهای برجام در ابعاد بین المللی، ملی و داخلی افزود: برجام در واقع سند حقانیت نظام در مقابل ابر قدرت هاست و نتیجه هماهنگی دولت با سایر ارکان نظام اسلامی است.
فرماندار دهلران ثبات قیمت ها، تجهیز ناوگان هوایی و بازگشت پول های بلوکه شده را از مهمترین دستاوردهای برجام در حوزه داخلی دانست و تاکید کرد: در برجام آمریکا بد عهدی خود را ثابت کرد ولی دولت ماموریت خود را به خوبی انجام داد و ثابت کرد ایران اهل مذاکره است و در مذاکره از حقوق مسلم خود کوتاه نمی آید.
موسوی برجام را حاصل تصمیم نظام مقدس جمهوری اسلامی و حاکمیت دانست و یادآور شد: برجام یکی از دستاوردهای بزرگ نظام در 38 سال گذشته است که در همه ابعاد حقانیت نظام اسلامی را بیش از پیش اثبات کرد.
وی به انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در اردیبهشت ماه آینده اشاره کرد و گفت: انتخابات در ابعاد ملی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و مردم باید با آگاهی و با حضور گسترده در این انتخابات، بدانند تصمیم و رای آنها در سرنوشت خودشان موثر است.
فرماندار دهلران انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و اهمیت آن در ابعاد محلی را نیز یادآور شد و افزود: مردم در این انتخابات در واقع برنامه های عمران و آبادانی شهرها و روستاها را با انتخاب خود به منتخبان شان واگذار می کنند.
موسوی به نقش مردم در انتخابات و تعیین سرنوشت خود اشاره کرد و یادآور شد: دولت تمام تلاش خود را بکار خواهد گرفت تا انتخابات سالم و با شکوه، در مدار قانون و در کمال امنیت و سلامت با مشارکت حداکثری مردم برگزار شود.
وی با اشاره به نقش مردم در برگزاری انتخابات اضافه کرد: مشارکت گسترده مردم نقش مهمی در انتخابات دارد و بخش عظیمی از امنیت آن نیز بر عهده مردم است البته مردم در انتخابات گذشته همیشه به این وظیفه ملی، سیاسی و شرعی خود به خوبی عمل کرده اند.
خبرنگار: علی رضازاده ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7175/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.