به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی در خطبه های این هفته نماز جمعه شهر ایلام اظهار کرد: اگر در عرصه اقتصادی بدون توجه به روابط خارجی بر توانمندی های داخلی تکیه کنیم، شعار اقتصاد مقاومتی مورد تاکید رهبر انقلاب جامه عمل می پوشاند و مردم آثار آن را خواهند دید.
وی افزود: امیدواریم با اهتمام جدی دولتمردان مردم بتوانند در سال آینده شعارهای اصلی و راهبردی اقتصاد مقاومتی را عملی و جامه عمل بپوشانند.
امام جمعه ایلام با اشاره به فرا رسیدن 29 اسفند سالروز ملی شدن صنعت نفت تاکید کرد: نهظت ملی شدن صنعت نفت از حوادث مهم در تاریخ سیاسی ملت ایران است که با محوریت روحانیت و شخص آیت الله کاشانی به ثمر نشست اما در اواسط راه و با نفوذ عوامل غرب گرا در زمان نخست وزیری مصدق زمینه شکست این نهظت فراهم شد.
حجت الاسلام والمسلمین لطفی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فرا رسیدن سالروز رحلت سید احمد خمینی یادگار امام راحل یادآور شد: رحلت این عزیز بزرگوار حادثه ای تلخ برای خاندان امام راحل و ملت ایران بود.
خطیب جمعه ایلام اضافه کرد: سید احمد خمینی نزدیکترین شخص و امین امام در تمامی عرصه های قبل و بعد انقلاب بود که بیشتر عمر خود را صرف اهداف و آرمان های امام خمینی(ره) کرد.
نماینده ولی فقیه در استان ایلام گفت: تبعیت از رهبری نیز یکی دیگر از شاخصه های مهم سید احمد خمینی بود اگر ایشان در قید حیات بودند انقلابی ترین و برخورد را با سران فتنه داشتند.
وی در بخش دیگری از سخنان خود به تعطیلی شرکت زین بافت شهرک صنعتی ایلام و بیکار شدن کارگران آن اشاره کرد و افزود: می طلبد مدیریت ارشد استان پبگیری رفع مشکلات این شرکت و کارگران آن باشد.
خبرنگار: فرهاد فرامرزی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
3032/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.