حبیب شریفی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: این نیروهای امدادی و عملیاتی با تجهیزات و امکانات کامل در نقاط مختلف شهر ایلام استقرار می یابند.
وی در خصوص ساعت فعالیت این نیروها نیز افزود: گروه های امدادی و عملیاتی از ساعت 16 عصر تا اواخر امشب در مناطق مختلف شهر ایلام حضور دارند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی ایلام گفت: همزمان با فرارسیدن آئین چهارشنبه سوری 24 پایگاه ثابت و سیار اورژانس به استعداد 48 نفر در نقاط مختلف استان آماده رسیدگی به مصدومان و حادثه دیدگان این شب هستند.
دکترصیدنورعلیمرادی افزود: یکی از برنامه های مهم مرکز اورژانس و فوریت های پزشکی استان ایلام موضوع آموزش و افزایش آگاهی عمومی مردم در خصوص چهارشنبه سوری است که به همین منظور بر روی آمبولانس های استان بنری با محتوای ( نه به مواد آتش زا ) نصب شده است.
وی یادآور شد: همچنین همزمان با سراسر کشور کارشناسان و مسئولان این مرکز با حضور در مدارس استان آموزش های چهره به چهره در مذمت آتش بازی و مواد آتش زا برای دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی برگزار شد.
به گزارش ایرنا، ایلام خوشبختانه از جمله معدود استان هایی است که در آن حوادث و رویدادهای ناشی از آتش بازی و کار با مواد آتش زا و ترقه در ایام چهارشنبه آخر سال روی نمی دهد و عموم مردم به ویژه جوانان و نوجوانان و والدین آنها به مخاطرات این مواد حادثه آفرین آگاه هستند.
خبرنگار: زهرا موسوی **انتشار دهنده شهریار حیدری فر
7172/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.