به گزارش ایرنا، عضو هیات بانک ملی ایران در این همایش گفت: بانکداری در مقطع کنونی با چالش ‌های متعددی مواجه بوده که یکی از این چالش ‌ها سودآوری عملیات بانکی است.
برات کریمی با اشاره به اینکه اهم سیاست‌های مالی بانک ملی در سال 96 به سوی سودآوری خواهد بود، اظهار کرد: کسب درآمدهای مشاعی در این حوزه بیشتر مورد توجه و اهمیت قرار خواهد داشت.
این عضو هیات مدیره بانک ملی همچنین با توجه به اهمیت وجود مشتری برای بانک تاکید کرد: باید در حفظ حرمت مشتریان کوشا باشیم و با احترام و تکریم آنان کاری کنیم مشتریان به صورت انحصاری به بانک ملی علاقه مند شوند.
کریمی در خصوص وضعیت شغلی کارکنان نیز افزود: شعب با تلاش و کوشش کارکنان بانک می‌توانند با بالا بردن درجه و رتبه خود زمینه ارتقا و پیشرفت همکاران را فراهم آورند.
دیگر عضو هیات مدیره بانک ملی نیز نیز در این همایش گفت: سختی ها و مقاومت مردم ایلام در دوران دفاع مقدس بی نظیر بوده، چنانکه مقام معظم رهبری و دیگر مسئولان بلندپایه نظام به آن اشاره داشته و به نیکی از مردم ایلام یاد کرده اند که امیدواریم آن گونه که شایسته این مردم است به آنان خدمات ارایه دهیم.
غلامرضا پناهی افزود: بانک‌ها با حمایت از تولید کنندگان واقعی و پشتیبانی از صنایع دستی این استان سهم بسیاری در بهبود وضعیت اقتصادی کنونی می توانند داشته باشند.
علی اشرف یوسفی رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان ایلام نیز در ابتدای این همایش گزارشی از عملکرد اداره امور شعب در سال جاری ارایه کرد.
خبرنگار: جلال اسکندری** انتشار دهنده: شهریار حیدری فر
6033/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.