احمد جمالوندی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: مردم در آستانه عید نوروز و سنت نو کردن پوشاک و لوازم قدیمی بهترین فرصت برای حمایت از تولید ملی و تقویت بنیه اقتصادی تولیدکنندگان دارند.
وی افزود: امروز بیش از هر زمان دیگری اقتصاد کشور نیازمند حمایت ملی برای تقویت تولید داخلی دارد زیرا در سایه این حمایت ها است که صنعت و تولید کشور جان می گیرد و پویا می شود.
وی تاکید کرد: خرید کالای ایرانی علاوه بر حمایت از تولید داخلی موجب رونق اقتصادی کشور، بهبود وضعیت دستمزدی کارگران، تحرک بیشر چرخ های تولید و صنعت، کاهش قاچاق کالا، مبارزه بامفاسد اقتصادی، تقویت بخش خصوصی، ایجاد انگیزه و اشتغال پایدار در بین اقشار مختلف جامعه کارگری کشور، احساس غرور و خودباور ملی در بین ملت ایران می شود.
جمالوندی گفت: راه اندازی کمپین خرید کالای ایرانی و تحقق شعار'عید ابرانی ، کالای ایرانی' نیاز امروز اقتصاد کشور است تا بار دیگر همه ملت ایران برای تحقق و عملی کردن اقتصاد مقاومتی که نگاه به تولید ملی دارد بسیج شوند.
وی اظهار کرد: در سال جاری سعی کنیم با انتخاب کالای ایرانی حمایت همه جانبه خود را از تولید ملی نشان دهیم تا نتایج پربار آن منتج به پویایی اقتصاد کشور شود.
وی افزود: نباید اجازه دهیم که واردات بی رویه کالاهای خارجی با خرید مردم موجب بیکاری کارگران زحمت کش و پر تلاش کشورمان و ورشکستگی واحدهای تولیدی و صنعتی شود.
وی توضیح داد: خرید هر کالای ایرانی با کیفیت بدون شک هم از نظر اقتصادی برای خانواده ها به صرفه تر است و هم موجب حمایت از تولید ملی کشور خودمان می شود.
وی ابراز امیدواری کرد که اصناف و بازاریان نیز با عرضه کالاهای با کیفیت ایرانی و فرصت بهتر انتخاب کردن را به مردم ارائه کنند تا همه با هم در جهت رونق اقتصادی کشور گام بردارند.
خبرنگار: ناهید ابراهیمی *** انتشار دهنده : شهریار حیدری فر
7177/6034
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.