به گزارش ایرنا، رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام در حاشیه آغاز بکار این نمایشگاه گفت: هر سال در روزهای پایانی سال نمایشگاه های بهاره به منظور جلوگیری از افزایش قیمت ها و همچنین راحت شدن شرایط خرید و تامین مایحتاج عمومی برای خانوارها در مراکز استان ها و سایر شهرها راه اندازی می شود.
یاراله نصیری اظهار کرد: نمایشگاه بهاره ایلام توسط اتاق اصناف و با همکاری صنوف و واحدهای تولیدی استان با 213 غرفه دایر شده و اقلام پر مصرف مورد نیاز خانوارها را با تخفیف 15 تا 20 درصد عرضه می کند.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان ایلام افزود: مدت برپایی این نمایشگاه 10 روز است و در این مدت اقلام پر تقاضایی همچون آجیل، تنقلات، کیف و کفش، پوشاک، میوه و.... به عموم مردم عرضه می شود.
نصیری تاکید کرد: هدف از راه اندازی نمایشگاه بهاره جلوگیری از افزایش قیمت کالاهای مورد تقاضای مردم در ایام پایانی سال است ضمن اینکه نظارت مستمر و دقیقی هم بر عرضه این اقلام در نمایشگاه خواهیم داشت.
به گفته وی، در زمان برپایی این نمایشگاه تیم های بازرسی در محل مستقر شده و علاوه بر رصد قیمت ها با هر گونه تخلف اعم از گران فروشی و تقلب در عرضه کالا برخورد قانونی صورت می گیرد.
وی گفت: سامانه 124 به صورت شبانه روزی آماده دریافت گزارش ها و شکایت های شهروندان از تخلفات احتمالی صنوف است و مسئولان مرتبط بدون هیچ گونه ملاحظه کاری با متخلفان و کسانی که قصد ایجاد بی نظمی در بازار را داشته باشند، برخورد می کنند.
معاون تجارت داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت ایلام نیز در حاشیه برپایی این نمایشگاه گفت: با هدف خرید آسان و ارزان نمایشگاه بهاره ایلام فعالیت خود را آغاز کرده است.
جمیل شوهانی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: هر چند درهای این نمایشگاه از روز چهارشنبه 11 اسفند به روی خریداران باز شده بود ولی فعالیت رسمی آن از امروز تا 21 اسفند است.
وی افزود: در نمایشگاه فروش بهاره ایلام اقلام پر مصرفی چون کیف، کفش، پوشاک، لوازم منزل، اشیای زینتی، صنایع دستی و مواد خوراکی و آجیل و تنقلات عرضه می شود.
شوهانی تاکید کرد: علاوه بر تولیدی ها و نمایندگی های رسمی اقلام مصرفی استان ایلام تعدادی از تولیدی های دیگر استان های کشور نیز برای فروش محصولات خود در این نمایشگاه شرکت دارند.
وی در مورد قیمت اقلام اجناس ارائه شده در نمایشگاه یادآور شد: گوشت قرمز و مرغ با نرخ مصوب دولتی در این نمایشگاه به خریداران عرضه می شود و همچین سایر اقلام مصرفی نیز تا20 درصد کمتر از قیمت بازار عرضه خواهد شد البته برخی از محصولات هم با تخفیف بیش از 20 درصد به فروش می رسد.
شوهانی با بیان اینکه این فضا مکان مناسبی برای برگزاری نمایشگاه دائمی نیست، اضافه کرد: طبق برنامه ریزی‌های انجام گرفته تا سال آینده محل دائمی نمایشگاه های ایلام با احداث غرفه های مناسب، توقفگاه، سیستم های گرمایشی و سرمایشی در نزدیکی هتل زاگرس در مجموعه پارک چغاسبز ایجاد می شود.
خبرنگار: زهرا موسوی ** انتشار دهنده: مجید سلیمانی
7172/9002
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.