مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از به صدا در آمدن اعلان زنگ خطر بحرانی شدن وضعیت کرونا در این استان خبر داد.

مدیرکل مدیریت بحران استان ایلام از به صدا در آمدن اعلان زنگ خطر بحرانی شدن وضعیت کرونا در استان در روز شنبه ۱۶ مرداد ،ساعت ۱۸ در ۲۸ محله شهر ایلام و ۱۲ مرکز شهرستان استان خبر داد.

 به گزارش جماران، آیت قیصربیگی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: وضعیت کرونا در استان آنقدر حاد و خطرناک است که استاندار و رئیس ستاد استانی مقابله با کرونا خواستار به صدا درآمدن زنگ خطر اعلان بحرانی شدن وضعیت کرونا توسط ستاد مدیریت بحران استان شده است.

وی خواستار ایجاد هم افزایی همه دستگاههای درگیر در کار این رزمایش برای ارسال یک پیام قوی و هشدار بازدارنده‌ نسبت به بحرانی شدن خطر کرونا در استان شد و گفت: در صورت عدم رعایت پروتکل های های بهداشتی و تداوم روند خطرناک فعلی به زودی در وضعیت بحرانی کرونا قرار خواهیم گرفت که قطعاً این موضوع می تواند هزینه های جبران ناپذیری برای استان در پی داشته باشد.

مدیرکل مدیریت بحران استان در ادامه از به صدا در آمدن زنگ خطر بحرانی شدن وضعیت کرونا در استان در عصر روز شنبه ۱۶ مرداد،گفت: این رزمایش ساعت ۱۸ در ۲۸ محله شهر ایلام و ۱۲ مرکز شهرستان استان به طور همزمان آغاز می‌شود.

 قیصربیگی تصریح کرد: این رزمایش در سطح وسیع و با حضور بیش از ۳۰۰ تیم اطلاع رسانی و اعلان خطر در سرتاسر استان  به طرق مختلف از جمله با به صدا در آمدن آژیر قرمز در سطح شهرها، اعلان خطر از طریق بلندگو، صدا و سیما، مساجد، پیام های صوتی از طرف مخابرات استان، فضای مجازی و ... اجرا می شود.

 قیصربیگی ابراز امیدواری کرد که این هشدار باش و زنگ خطر تلنگری برای رعایت بیش از پیش پروتکل های بهداشتی باشد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.