وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از عملکرد استان ایلام در مهار کرونا و عبور از پیک چهارم این بیماری تقدیر کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با قدردانی از تلاش های استاندار و مجموعه ستاد مدیریتی کرونا در استان، گفت: عملکرد این استان در مهار کرونا و عبور از پیک چهارم بی‌نظیر بود. 

به گزارش جماران به نقل از ایرنا، سعید نمکی در جریان سفر اخیر خود به استان ایلام افزود: با وجود محرومیت‌ها و شرایط خاص و همسایگی با یکی از استان‌های پرخطر که سهمگین‌ترین موج کرونای انگلیسی را به همراه داشت، مدیریت پیک چهارم در ایلام با عملکرد مناسب، موفق به عبور از این پیک شد.

وی  با بیان اینکه هر پیروزی در راستای مبارزه با کرونا با همدلی همه اقشار بوده است، افزود: اگر این همدلی، وفاق و محوریت خردمندانه مقام معظم رهبری، ستاد ملی و استانی کرونا، سازمان‌های مردم‌نهاد و مردم نبود عبور از این پیک میسر نمی‌شد.

وی ادامه داد: در پیک چهارم با توجه به تجربه دفاع مقدس و همکاری تمامی اقشار موفق شدیم کلینیک‌ها و بیمارستان‌ها را توسعه دهیم و با زنده نگه داشتن طرح شهید حاج قاسم سلیمانی ذخیره و سرمایه‌های ملی را حفظ کنیم.

نمکی تصریح کرد: در این مدت درمانگاها و بیمارستان‌های موقت و سرپایی و همچنین کمیته‌هایی برای ترخیص ایجاد شد و هیچ مریضی پشت درهای بیمارستان نماند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.