مجتبی میهن پرست روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: سیستم بارشی روز سه شنبه وارد استان می شود که بارش های پراکنده و خفیفی را خواهد شد اما اصل بارش ها طی ساعاتی از روز چهارشنبه خواهد بود.

وی یادآور شد: از بامداد تا عصر روز چهارشنبه بارش ها به صورت نقطه ای و رگباری کل استان را در بر خواهد گرفت هرچند در مناطق جنوب غربی میزان بارندگی ها ضعیف تر از سایر نقاط است.

میهن پرست افزود: باد شدید طی روزهای سه شنبه و چهارشنبه در استان می وزد و به علت وزش باد شدید احتمال ایجاد توده گرد و غبار و ورود به نوارهای مرزی استان ایلام وجود دارد.

وی اظهار داشت: هرچند میزان بارش ها ضعیف تا متوسط است اما باتوجه به رگباری بودن ریزش ها احتمال آبگرفتگی موقت معابر دور از ذهن نیست.

وی اضافه کرد: کشاورزان باتوجه به بروز صاعقه مواظب اراضی زراعی خود که خشک و آماده برداشت شده اند باشند تا آتش سوزی احتمالی به علت برخورد صاعقه رخ ندهد.

از ابتدای سال زراعی جاری بیشترین میزان بارش‌های استان ایلام متعلق به شهرستان آبدانان با ۷۴۵ میلیمتر و کمترین بارندگی هم متعلق به مهران با ۳۱۴ میلیمتر بوده و میزان بارندگی‌های شهر ایلام هم ۶۵۴ بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.