محمد علی اکبری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا در خصوص تحصیل دانشجویان خارجی در دانشگاه ایلام اظهار داشت: بیش از ۲۰۰ دانشجو از کشورهای عراق، افغانستان و سوریه در این دانشگاه در حال تحصیل هستند.

بهره مندی دانشجویان خارجی از آموزش های الکترونیک

وی افزود: همه دانشجویان خارجی دانشگاه ایلام همانند دانشجویان ایرانی از آموزش های الکترونیکی استفاده می کنند و همکاران ما در حوزه آی تی در تلاش هستند که این آموزش به نحوه خوبی صورت گیرد.

علی اکبری یادآور شد: دانشگاه ایلام همه نشست های خود را از جمله جلسات هیات رئیسه دانشگاه، شورای آموزشی، شورای فرهنگی، شورای پژوهشی و شورای فنی را بصورت آنلاین برگزار می کند.

آماده سازی دانشگاه ایلام برای تبدیل شدن به دانشگاه مجازی و بین المللی

رییس دانشگاه ایلام گفت: این اقدامات در در مرحله نخست جهت رعایت فاصله گذاری هوشمند برای مقابله با بیماری کروناست و در مرحله دوم نیز در تلاش هستیم که با این حرکت دانشگاه ایلام را برای تبدیل شدن به یک دانشگاه مجازی و بین الملل آماده کنیم.

علی اکبری تاکید کرد: به دلیل آشنایی و ممارست برخی اساتید با آموزش الکترونیک، پیشنهاد شده است در صورت بازگشت به شرایط عادی و قطع زنجیره کرونا برخی واحد های این دانشگاه بصورت آنلاین و مجازی ارائه شود.

تولید الکل خالص ۹۳ درصد در دانشگاه ایلام

وی در خصوص تولید الکل و محلول ضد عفونی کننده در دانشگاه ایلام گفت: برای اولین بار سه دانشکده کشاورزی، علوم پایه و نفت و گاز و گروه های آموزشی گیاهان دارویی و شیمی در یک موضوع خاص ورود مشترک داشتند و در فاز اول موفق به تولید الکل خالص ۹۳ درصد با تایید سازمان غذا و دارو شدند.

دانشگاه ایلام با ۶ هزار دانشجو در مقاطع کاردانی تا دکترا و ۲۰۰ عضو هیات علمی، ۳۲ گروه آموزشی دارد و در سال ۱۳۷۰ در سفر مقام معظم رهبری به استان ایلام از دانشکده زیر مجموعه دانشگاه رازی کرمانشاه به دانشگاه ارتقا یافته است.

استان ایلام در مجموع ۳۶ دانشگاه و موسسه آموزش عالی دارد که ۲۶ هزار دانشجو در این مراکز دانشگاهی مشغول به تحصیل هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.