سعید شریفی شامگاه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: با توجه به مصوبات ششمین جلسه ستاد استانی مبارزه با بیماری کرونا به ریاست استاندار ایلام تمامی مراکز، پاساژها و مجتمع های تجاری و خدمات توزیعی شامل صنوف طلافروشان، پوشاک و البسه فروشان، کیف و کفش فروشان، لوازم خانگی، کافی نت ها و صنوفی که در سبد مایحتاج ضروری مردم قرار ندارند، تعطیل اعلام شد.

وی اظهار داشت: این تصمیم به جهت رفاه حال مردم و قطع زنجیره ارتباط انسانی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا اتخاذ شده است و استفاده حداقلی از ظرفیت نیروی انسانی در مراکز تهیه و توزیع مایحتاج مردم را می طلبد.

شریفی همچنین با اشاره به صنوفی که در پنجمین جلسه ستاد تعطیل اعلام شد، یادآور شد: این مصوبه تمدید می شود و همچنان متصدیان مربوطه از هر گونه فعالیت(صنفی) خودداری کنند.

شریفی ضمن درخواست همکاری کامل اصناف و بازاریان با مصوبات ستاد استانی مبارزه با کرونا افزود: در صورت عدم رعایت مصوبه فوق، واحد صنفی مربوطه از طریق مراجع نظارتی پلمب خواهد شد.

بر اساس اعلام رییس دانشگاه علوم پزشکی ایلام، در ۷۲ ساعت گذشته خوشبختانه هیچ مورد فوت ناشی از ابتلا به ویروس کرونا در این استان ثبت نشده است.

به گفته دکتر محمد کریمیان، امروز شنبه ۲۴ اسفندماه تعداد بیماران مبتلا به کرونا در ایلام با ۶ مورد مثبت جدید به ۸۳ نفر رسید که از این تعداد ۴۰ بیمار بهبود یافته، ۳۷ نفر بستری و قرنطینه هستند و ۶ نفر نیز فوت کرده‌اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.