مهدی سهیلی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ارزش ریالی هر بسته غذایی 2 میلیون و 500 هزار ریال است که در بین اقشار نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی توزیع شد.

وی افزود: این بسته های خوراکی شامل اقلامی چون روغن، برنج، رب گوجه فرنگی، مرغ و ... بود که از سوی موسسه فردای سبز شریف به این خانواده ها اهدا شد.

سهیلی یادآور شد: این برای سومین در سال جاری است که موسسه فردای سبز شریف بین خانواده های نیازمند اقلام خوراکی توزیع می کند و در اعیاد قربان و شب یلدا نیز مستندان شهرستان دهلران از اقلام خوراکی اهدایی این موسسه بهره مند شدند.

وی گفت: در این اقدام خیرخواهانه هزینه تهیه این اقلام با موسسه فردای سبز شریف بود و موسسه خیریه حضرت مهدی (ع) نیز در خرید اقلام، شناسایی خانواده ها و توزیع این بسته های ارزاقی همکاری داشت.

وی یاداور شد شد: هدف از مشارکت موسسه فردای سبز شریف در این گونه برنامه ها را آشناسازی جامعه هدف دانشگاهی با محیط پیرامون و اشراف بیشتر انها با مشکلات اجتماعی و نیز ایجاد الفت بین قشر دانشجو با فرهنگ ارزشمند انفاق و ترغیب آنها برای حضور فعال در این گونه فعالیت ها در کنار کسب علم و تحصیل است.

مهدی سهیلی بانی موسسه خیریه حضرت مهدی (عج) نوجوان ۱۵ ساله استان ایلام اهل و ساکن بخش موسیان از توابع شهرستان دهلران است که به عنوان نوجوان ترین فعال فرهنگی و آتش به اختیار کشور شناخته شده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.