امیدعلی سبزی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: با توجه به شرایط این شهرستان و وجود تعدادی از شهروندان مشکوک یا مبتلا به این ویروس ضرورت دارد همه دست اندرکاران بصورت جهادی پای کار باشند.

وی افزود: تمام مکان های عمومی و پرتردد از جمله عابربانک ها، پارک ها، معابر و غیره سطح شهر با همکاری شبکه بهداشت و شهرداری های ایوان و زرنه در راستای پیشگیری از شیوع این بیماری هر شب ضد عفونی می شوند.

سبزی یادآور شد: مشابه این اقدام با هماهنگی بخشداری های تابعه با استفاده از ظرفیت دهیاری ها و شورای اسلامی روستاها، در روستاها و مراکز دهستانها صورت می یگرد.

فرماندار ایوان اظهار داشت: بنا به تقاضای مردم بخش زرنه مبنی بر جلوگیری از ورود کامیون های حامل بار سومار این موضوع با فرمانداری گیلانغرب مطرح و مقرر شد هیچ کامیونی وارد این شهر نشود.

سبزی افزود: شهرداری های ایوان و زرنه با همکاری انتظامی شهرستان و پلیس راه، نسبت به خارج شدن خودروهای غیربومی دوره گرد که اقدام به فروش خشکبار، میوه و تره بار می کنند اقدام کنند.

وی همچنین در خصوص دوره گردها و دست فروشان نیز گفت: تجمع فروشندگان بویژه دست فروشان که هر ساله در روزهای منتهی به پایان سال اقدام به ایجاد بازار روز در حاشیه خیابان اصلی می کنند، خطرات شیوع بیماری را افزایش داده که باید جمع آوری شوند.

سبزی تاکید کرد: فعالیت ایستگاه غربالگری در محل سه راهی زرنه با همکاری شبکه بهداشت، هلال احمر، پلیس راه و نیروی انتظامی ادامه داشته و تمام افراد را با دستگاه تب سنج مورد آزمایش قرار داده و افراد مشکوک به مراکز درمانی هدایت می شوند.

فرماندار ایوان گفت: از ورود خودروهای با پلاک غیر بومی (غیر از پلاک های استان ایلام ) جلوگیری شود اما آن دسته از شهروندان ساکن ایلام که دارای خودرو با پلاک خارج از استان هستند از این قاعده مستثنی خواهند بود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.