نورالله تیموری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: آب ژاول برای گندزدایی، سفید کردن و بو زدایی به کار می‌رود و خاصیت ضدعفونی‌کننده آن به دلیل کلر محلول در آن است.

وی افزود: هم اکنون از این محلول برای ضدعفونی کردن مکان های مختلف در جهت پیشگیری از ویروس کرونا در تمامی شهرستان های استان استفاده می‌شود.

مدیرعامل شرکت آبفار ایلام تاکید کرد: با تمهیدات پیش بینی شده و در صورت نیاز بیشتر به این ماده ضد عفونی، تولید آن به ۲۹ هزار لیتر در شبانه روز افزایش خواهد یافت.

تیموری با محکوم کردن اقدام سودجویان و احتکار کنندگان در بالا بردن قیمت اقلام و مواد ضروری بهداشتی شهروندان و به تبع آن آسیب رساندن به سلامت عمومی یادآور شد: تلاش می کنیم به منظور حفاظت از سلامت شهروندان این حرکت جهادی در شرکت آبفار استان ایلام تا ریشه کنی کامل ویروس کرونا توسعه یابد.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تا کنون به بیش از ۵۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

در حال حاضر آمار رسمی مبتلایان به ویروس کرونا در استان ایلام ۱۳ نفر است و ۱۰ بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان شهید مصطفی خمینی ایلام بستری و قرنطینه هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.