حجت الاسلام والمسلمین اله نورکریمی تبار روز دوشنبه در دیدار با بسیج جامعه مهندسین استان ایلام اظهار داشت: ایران اسلامی به مدارج بالایی از صنعت، علم، پیشرفت رسیده که با وجود مشکلات این موفقیت ها قابل توجه و ارزنده است.

وی افزود: دشمن از طرق مختلف تلاش دارد ایران را از رشد و تعالی باز دارد و با استفاده از قدرت رسانه ای خود در صدد ایجاد انفعال در مردم و فاصله انداختن بین مردم و حاکمیت ایران است تا آنها در اجتماعات و فراخوان های عمومی نظیر راهپیمایی، مناسک دینی، انتخابات حضوری کمرنگ داشته باشند.

امام جمعه ایلام یادآور شد: در همین موضوع کرونا شایعات و اخبار ناموثق رسانه های خارجی به گونه ای تنظیم شد که مردم ایران ناخودآگاه دچار ترس و واهمه شوند، در حالیکه این بیماری یک عارضه ویروسی مانند آنفلوآنزاست، در فصل شیوع آنفوآنزا نیز افراد زیادی فوت شدند اما موج آن عبور کرد و این بیماری نیز بزودی از بین می رود.

حجت الاسلام کریمی تبار اضافه کرد: رسانه های معاند در مبحث کرونا قبل از انتخابات موجی از هراس در خصوص این بیماری را در بین ملت ایران انتشار دادند تا حجم مشارکت در این همه پرسی کاهش یابد در حالیکه باز هم نیمی از جامعه در انتخابات شرکت کردند.

وی گفت: الان محور مباحث خود را بر روی تعطیلی اجتماعات و مناسک مهم دینی از جمله آیین اعتکاف و نما زجمعه متمرکز کرده اند و تمام تلاش آنها خالی شدن مساجد از مردم است کاری که سال ها با شیوه های مختلف نتوانستند انجام دهند اکنون به بهانه شیوع بیماری کرونا در صدد انجام آن هستند.

حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار تاکید کرد: نباید برخی ها در داخل به این موج سواری دشمنان دامن بزنند در حالی که مرگ و میر امری طبیعی است و می توان با پیشگیری و رعایت مسائل بهداشتی از بیماری کرونا هم عبور کرد.

در این دیدار جمعی از اعضای جامعه بسیج مهندسین استان ایلام به گزارش هایی از فعالیت ها و موفقیت های حوزه کاری خود پرداختند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.