به گزارش روز یکشنبه خبرنگار ایرنا شرکت کنندگان در این راهپیمایی با تاکید بر ضرورت وحدت و همدلی در کشور، تخریب اموال عمومی در شهرهای مختلف توسط فرصت طلبان را اقدامی ناشایست خواندند.
مردم آستارا با سر دادن شعارهای الله اکبر، خامنه ای رهبر، مرگ بر فتنه گر، حسین حسین شعار ماست، شهادت افتخار ماست و مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل از رو به روی سپاه تا مصلی این شهرستان راهپیمایی کردند و حضور دانش آموزان، کسبه، جوانان،‌ مسئولان، زنان و طلاب چشمگیر بود.
امام جمعه آستارا در جمع راهپیمایان گفت: از سال 57 تاکنون ایران اسلامی عزت، عظمت و اقتدار خود را در مقابل دشمنان حفظ کرده است.
حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: دشمنان از وحدت مردم ایران هراس دارند و اگر می خواهیم زیر بیرق کفر نرویم، باید اتحاد و همدلی خود را حفظ کنیم.
وی اضافه کرد: آن تعداد از کشورهایی که دست به دست استکبار داده اند، به هلاکت افتاده اند ولی ایران اسلامی در مقابل زیاده خواهی های کشورهای زورگو ایستاده است.
وی اظهار کرد: ملت ایران برای اعتلای پرچم کشورمان در مقابل دشمنان، جانفشانی کرده اند و اهانت به مقدسات ملی و دینی هرگز پذیرفته نخواهد شد.
شهرستان آستارا با 91 هزار نفر جمعیت در منتهی الیه غرب استان گیلان و همسایگی جمهوری آذربایجان واقع است.
خبرنگار: یوسف هدایتی
7105 / 7124 / 2007
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.