توفیق مهدی‌زاده روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یک صندوق برای زندان مرکزی، بند نسوان، بازداشتگاه و کانون اصلاح و تربیت ایلام در نظر گرفته شده است.

سرپرست اداره کل زندان‌های استان ایلام افزود: یک شعبه سیار در زندان حرفه‌آموزی و کار درمانی دالاهو و یک شعبه دیگر هم در زندان شهرستان دره‌شهر مستقر شده است تا آرای زندانیان، سربازها و کارکنان شیفت را اخذ کنند.

یادآور شد: زندانیان مایل به مشارکت در انتخابات از طریق خانواده‌های خود شناسنامه و کارت ملی را دریافت و در این همه‌پرسی حضور می‌یابند.

مهدی‌زاده اضافه کرد: تا زمانی که فردی برای مشارکت در انتخابات حضور داشته باشد این شعب اخذ رای نیز در این مراکز حضور خواهند داشت.

گام دوم انقلاب، قانون مداری، بی‌طرفی و انسجام ملی ، شعار یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

استان ایلام دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی است که ۲ کرسی آن متعلق به حوزه شمالی شامل شهرستان های ایلام، سیروان، چرداول، هلیلان، ایوان، مهران و ملکشاهی  است و یک کرسی متعلق به حوزه جنوبی شامل شهرستان های دهلران، دره شهر، بدره و آبدانان است.

در استان ایلام از بین ۱۳۹ نفر داوطلب، صلاحیت ۶۱ نامزد نهایی از سوی شورای نگهبان تایید شد که در روزهای اخیر با انصراف تعدادی از این افراد در نهایت ۲۷ نفر در حوزه شمالی و ۱۸ نفر در حوزه جنوبی به رقابت خواهند پرداخت.

۴۵۱ هزار نفر از مردم استان واجد شرایط شرکت در انتخابات دوم اسفند ماه امسال هستند که این از این تعداد ۳۱۷ هزار نفر در حوزه شمالی و ۱۳۴ هزار نفر نیز مربوط به حوزه جنوبی استان است.

یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه همزمان با سراسر کشور در ۵۵۴ شعبه ثابت و سیار شهری و روستایی در نقاط مختلف استان ایلام در هر دو حوزه انتخابیه ایلام و دهلران برگزار می‌شود.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.