قاسم سلیمانی دشتکی شامگاه شنبه در نشست شورای آموزش و پروش استان ایلام گفت: اینکه در پرداخت اضافه کاری بین آنهایی که بیشتر از ساعت موظف خود و بر حسب ضرورت می ایستند و کار انجام می دهند و آنهایی که پس از اتمام کار می روند تفاوت نباشد، این اشتباه است.

وی یادآور شد: باید بین آن کسی که بیشتر می ماند و بیشتر کار می کند با آن کسی که نمی ماند و کاری خارج از ساعت موظف خود انجام نمی دهد، تفاوت باشد.

سلیمانی دشتکی خواستار تکریم کارمندان دلسوز و متعهد در ادارات شد و گفت: به ویژه کارمندی که خالصانه عمر خود را برای خدمت در دستگاهی سپری کرده شایسته است در حین بازنشستگی با تکریم با او رفتار شود.

وی همچنین با اشاره به در پیش بودن سفر وزیر آموزش و پرورش به استان از پیگیری مطالبات و خواسته های فرهنگیان و انعکاس آنها به وزیر خبر داد.

تقدیر وزاری کشور و آموزش و پرورش از استاندار ایلام

عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور و محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش از قاسم سلیمانی دشتکی استاندار ایلام به عنوان رییس شورای آموزش و پرورش استان ایلام تقدیر کردند.

در قسمتی از تقدیرنامه وزاری کشور و آموزش و پرورش خطاب به استاندار ایلام آمده است: ارزیابی های انجام شده از عملکرد شورای آموزش و پرورش استان ها در سال ۱۳۹۷ نشان می دهد که با تدبیر و همت جنابعالی بعنوان رئیس شورای و تلاش و همدلی سایر اعضا، رتبه برتر را در سطح کشور از حیث عملکرد دبیرخانه شورا کسب نموده اید، بدین مناسبت از حسن تدبیر، اهتمام و مساعی شایسته جنابعالی در زمینه آموزش و پرورش بعنوان بستر توسعه همه جانبه تشکر و قدردانی می نمائیم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.