خدابنده جمشیدزادی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: فریبا رضوی چندین سال است در زمینه رفع مشکلات مددجویان و ایتام این شهرستان با کمیته امداد همکاری داشته و بتازگی نیز در تکمیل یک مجتمع مسکونی هشت واحدی برای مددجویان این شهرستان مشارکت کرده است.

وی افزود: کمک های این خیر نیکوکار شامل تامین مصالح ساختمانی و  برق کشی این مجتمع بوده که کمک های وی در این زمینه بالغ بر یک میلیارد و 500 میلیون ریال است.

مدیر کمیته امداد شهرستان چرداول ادامه داد: این فرد خیر بیش از هفت سال است که با محوریت خانواده های بی سرپرست و کودکان یتیم با کمیته امداد چرداول همکاری داشته و هم اکنون نیز حمایت تعدادی از فرزندان یتیم شهرستان چرداول را عهده دار است.

جمشیدزادی ادامه داد: این نیکوکار در طول این مدت علاوه بر کمک های نقدی ماهیانه به این خانواده ها، در زمینه ایجاد اشتغال برای آنان، ساخت مسکن، تأمین لوازم منزل، کمک هزینه تحصیلی و دیگر مشکلات آنان به این خانواده ها کمک می کند.

وی  گفت: کمیته امداد شهرستان چرداول به منظور دستگیری بیشتر از خانواده های نیازمند، با شناسایی افراد خیر و نیکوکار در خارج از این استان، این افراد را در رفع مشکلات خانواده های مددجو مشارکت داده است.

۷۰ هزار نفر در استان ایلام زیر پوشش خدمات حمایتی کمیته امداد قرار دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.