بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی استانداری ایلام، قاسم سلیمانی دشتکی عصر شنبه در نشست قرارگاه بازسازی و نوسازی مناطق سیل زده استان ایلام اظهار داشت: در  این قرارگاه دستگاه ها عملکرد و تلاش قابل تقدیری داشته اند اما خدمت رسانی همه یکسان نیست و برخی از دستگاه نیز باید بیشتر پای کار باشند.

وی افزود: همه ما خدمتگذار مردم هستیم و کسی که توان خدمتگذاری ندارد می تواند کنار برود.

سلیمانی دشتکی ضمن هشدار به مدیرانی که از انجام کارهای قانونی تمرد می کنند، گفت: در همه حال از مدیران دفاع کرده ام اما تا زمانی این رویکرد ادامه دارد که آنها جایی برای دفاع باقی بگذارند.

استاندار ایلام در ادامه ضمن انتقاد از مدیران ضعیفی که جرات اجرایی کردن قانون در راه خدمت به مردم را ندارند، گفت: مدیر اگر سالم باشد و به قانون اشراف داشته باشد نباید در اجرایی کردن دستورالعمل ها دست به عصا راه برود.

وی یادآور شد: مدیر اگر ناتوان و ریگی به کفش داشته باشد، سایه تهدید را بر سر خود می‌بیند و برای اجرای هر کار قانونی باید مدام از دیگران کسب تکلیف کند.

سلیمانی دشتکی  تاکید کرد: وقتی بخشنامه ای از صدر تا ذیل برای همه دستگاه‌ها ابلاغ می شود مادامی که دستگاه های اجرایی مشابه این دستورالعمل را اجرایی کرده اند، دیگر نیازی به کسب تکلیف از نهادها و ارگان های خاص نیست. 

وی با تاکید بر اینکه مدیران در راه خدمت به مردم شجاع باشند، تاکید کرد: کار مردم را قانونی انجام دهید و از کسی هم واهمه نداشته باشید.

۲ موج بارشی سیلابی در تعطیلات نوروز امسال باعث بروز خرابی‌های متعددی در حوزه زیرساخت‌های عمرانی، شهری، روستایی، عشایری، ابینه، زیربخش های کشاورزی و … استان ایلام شد.

بیشترین خسارت‌ها به مناطق شهرهای ماژین دره شهر و عرب رودبار سیروان وارد شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.