حجت الاسلام والمسلمین محمد فتاحی روز چهارشنبه در حاشیه اجرای مراسم اهدا هدایای مقام معظم رهبری به مردم مهران اظهار داشت: این هدیه معنوی شامل یک لوح تقدیر حاوی پیام تشکر و یک قطعه از فرش قاب گرفته حرم امام رضا (ع) است که به تمام خانواده های مهرانی داده می شود.

وی افزود: ۸۰ هیات نفر در قالب ۴۰ تیم ۲ نفره از روحانیون بومی و اعزامی قم از سوی سازمان تبلیغات اسلامی کشور با همکاری اداره کل تبلیغات اسلامی ایلام طی روزهای سه و چهارشنبه هفته جاری در حال اهدا این هدیه معنوی هستند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی ایلام در خصوص هدف از این اقدام یادآور شد: باتوجه به پذیرایی و پذیرش حجم زیاد زائران اربعین در سال جاری و سال های گذشته این هدیه معنوی از طرف دفتر مقام معظم رهبری به مردم مهران داده می شود.

فتاحی اضافه کرد: به هر خانواده یک هدیه داده می شود و در داخل منزل خانواده هایی که در منزل حضور ندارند، اطلاعیه ای انداخته می شود که صاحبخانه هنگام مراجعت به منزل با در دست داشتن این نامه به اداره تبلیغات اسلامی مراجعه کرده و هدیه خود را دریافت می کنند.

وی گفت: فردا پنجشنبه نیز تقدیر از موکب داران سراسر استان ایلام با حضور ریاست سازمان تبلیغات اسلامی در شهر ایلام برگزار می شود و شب پنجشنبه نیز جشن بزرگ میلاد پیامبر بزرگ اسلام و امام جعفر صادق (ع) و گرامیداشت هفته وحدت در محل امامزاده سید حسن (ع) مهران اجرا می شود.

به گزارش ایرنا، اربعین سال جاری بیش چهار میلیون نفر از مرز مهران عبور کردند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.